دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

کد اهنگ بهزاد پکس&احمد سلو به نام بدی زیاد کردم بهت

نظرات 1 + ارسال نظر
سجاد 1393/02/21 ساعت 00:14 http://Iranjam75.blogfa.com

سلام
ازت ممنونم که کد آهنگ بدی زیاد کردم بهت رو توی این وبلاگ پیدا کردم مدتی بود که دنبال کد این آهنگ بودم...
خوش حال میشم که به وبلاگم بیایی و نظر بدی و ممنون میشم که وبلاگمو Iranjam75.blogfa.com با نام
اس ام اس های زیبا و جدید لینگ کنی و همچنین کارهای بنده به وبلاگ Sajjaddavari-honar.blogfa.com
رو با نام کارهای دستی سجاد و فرهاد داوری لینگ کنی
پس اگر این کار رو نکنی ناراحت میشم...یادت نره...

تازه تو بگو که وبلاگتو به چه نامی لینگ کنم...فعلا"...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد