دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

کد اهنگ بهزاد پکس و احمد سولو به نام بعضی وقتا+دانلود

دانلود آهنگ بهزاد پکس و احمد سولو به نام بعضی وقتا

ترانه سرا : بهزاد پکس / آهنگ و تنظیم : احمد سولو

در خواستی 

دانلود موزیک جدید بهزاد پکس و احمد سولو به نام بعضی وقتا

 کد اهنگ/دانلود اهنگ/متن اهنگ/پخش انلاین در ادامه مطلب



——————————————————————————————————————-

   اهنگ 320  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320

———————————————————

——————————————————————————————————————-

   اهنگ 128  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128



———بعضی وقتا بدجوری بغضم میگیره بعضی وقتا بیچاره حسم میمیره

چراغا خاموشه خب دستام سرده دوباره
بعضی وقتا تنهایی گریم میگیره
حس حال خوندن دیگه تهش رسیده دلم گرفته این چیزا سرش نمیشه
نگام نکنید اشکامو نمیخوام ببینید
غرورم شکسته دستامو نمیخوام بگیرید
من ، همون ادمی که شاد بود همیشه حالو روزم بده اینجوری نمیخوام ببینی
من تنهام فقط سیگارم میفهمه
من تنهام چقد این روزا بی رحمه
ااااااااااهاصن حوصله ندارم
من تنهام چرا کسی نمیفهمه بعضی وقتا بدجوری بغضم میگیره
بعضی وقتا ….

 

کروس :
 

وقتی مال من نباشی یعنی سهم دیگرونی
وقتی پیش من نباشی
یعنی پیش اینو اونی
وقتی که دلم میگیره تکیه به شونه ی دیوار
پر دردی نمیفهمه
کسی جز اتیش سیگار
وقتی دنیامو شکستن زیر پاها له شدم اما
زیر لب زمزمه میکرد
تو برو خدانگهدار
من میرم خدانگهدار

 

ورس 2 :

بعضی وقتا تنهایی میزنه به سرم بعضی وقتا خیلی خودمم میزنم
اینجوری نبین منو دل من مث تو شاد بود
بعضی وقتا از یه کنایه بیشترم
چشام پر غمه سرمو بالا نمیارم.بعضی وقتا با یه اشاره میشکنم
من مردم اینو کسی نمیدونه
من مردم همون ادمه دیوونه
همون ادمی که تورو دوست داشت یه روزی دلش شکسته داره میره نمیمونه
بــابــا ببین پسرتو دیگه مرد شده
اشکامو نبینید منم دلم سنگ شده
میگفت میاد یه روز میخندیم همیشه باسه روزایی که نیومد دلم تنگ شده
.بعضی وقتا بدجوری بغضم میگیره
 بعضی وقتا …..

 

کروس :

هگفتی دور شو از خیالم من که خیلی وقته دورم
تنها اشتباهم این بود
فقط عاشق تو بودم
فقط عاشق تو بودم فقط عاشق تو بودم فقط عاشق تو بودم

 —————

نظرات 18 + ارسال نظر
naafass.h 1395/07/26 ساعت 21:49

Kheili ghashang bood

مهرنوش 1395/05/11 ساعت 20:44

عاااااااݪے
ݪـــــــــــــــــــآیــــــــــــــــــڪـــــــــــــــ

hosain 1395/04/01 ساعت 01:46 http://wwwhosainzabardast

فقط میتونم بگم عالیه

ساجده 1394/12/21 ساعت 19:21

خداییش اهنگش معرکس

alireza 1393/04/20 ساعت 14:50 http://offboy.blogfa.com

اهنگ خیلی خوبی بود دادش

سلام من اهنگ وبلاگمو از وب شما همیشه میذارم
میشه کد اهنگ فازت چیه رو از علیشمس و ملانی بذارید؟

aFsUoN 1393/04/02 ساعت 10:40 http://fullcodmusic.com

اقای سولوطبق معمول همیشه عالی بوده..

سلام چرا این اهنگ بهزاد پکس پخش نمیشه؟

مهسا 1393/03/11 ساعت 00:32 http://mahsa8gh.blogfa.com

میشه کد آهنگای ، یه مرد ، هرجا بری برمیگردی ، بیخیالم
از بهزاد پکسو بذارین؟

چرا نمیشه

بهزاد پکس احمد سلو حرف دلو میزنن !
بآ آهنگ هاش
سیگاری ها حال میکنن !
عاشق ها درکشش میکنن !
مهم صداش نیست مهم حرفاشه که حرف های خیلی از ما ها هستش حرف ها دردهای ما رو میگه با آهنگ هاش زندگی میکنیم!

yosra 1393/02/27 ساعت 19:43

سلام حنجره طلای من عاشقتم قربون صدات برمبهزاد جووووووووووووون عشقمی ببینمت حنجرتو میبوسم صدای احمدم خیلی ارامش بخشه

ALEX 1393/02/24 ساعت 13:30

لـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ کــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

Alireza 1393/02/23 ساعت 19:01 http://Alireza-2380.blogfa.com

لایککککککککککککککککککککککک

شلامممممممممممممممم
خیلی عالیه
من یه اهنگ از پارشا چلیک به نام امروز که روز عشقه رو میخوام میشه بزاری ممنون میشم:

مرسی عالی بود واقعا دمت گردم

سلام
ازآهنگای علی بابا هم چندتابذاری ممنون میشم
راستی حال میکنم به نظراتت اهمیت میدی
باره سومه ازت آهنگ میخام

امید 1392/12/03 ساعت 18:17 http://omidbomid.blogfa.com

سلام
آهنگای حدید بهزادرو هم کد بذار دمت گرم

سلام خوبی؟؟؟
ببخشید من کد اهنگ بعضی وقتا از احمد سلو و بهزاد پکس
رو ک میزارم داخل وبلاگم نمیخونه چرا؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد