دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

کد اهنگ حمید امینی با نام بابات درست میگه +دانلود


 

دانلود آهنگ جدید و زیبای حمید امینی با نام بابات درست میگه با لینک مستقیم
ترانه : میلاد اتنا – آهنگ و تنظیم : حمید امینی
میکس و مسترینگ : مهدی میلانی

 


کد موزیک الما

——————————————————————————————————————-
   اهنگ 128  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128
———————————————————

متن آهنگ جدید حمید امینی به نام بابات درست میگه:

بابات درست میگه،به هم نمیایم

میون ما تفاوت بیشماره

ما صد ساله دیگه هم یکی نمیشیم

تهش میره به بچه مایه داره

که آینده ت با اون تضمین باشه

که فکر نون هر شبت نباشی

که کمترین سفرت چین باشه

کرایه خونه و یارانه موندن

نه مثل من که تو فکر خرید

تو فکر خرجی روزانه موندن

دانلود آهنگ جدید حمید امینی به نام بابات درست میگه

بابات درست میگه حق با بابات

درسته شور عشق بچگی نیست

باید به فکر زندگیت باشی

چیزی که من دارم که زندگی نیست

بابات تو فکر خوشبختیته دختر

من عاشقم ولی اون پولداره

نمی تونی با من خوشبخت باشی..

———————————————————-

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد