دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

کد اهنگ علی اصحابی به نام خوب یا بد+دانلود

کد اهنگ خوب یا بد از علی اصحابی

ali ashabi دانلود آهنگ جدید علی اصحابی خوب یا بد

  

——————————————————————————————————————-

   اهنگ 320  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320

———————————————————

——————————————————————————————————————-

   اهنگ 128  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128

———

متن آهنگ جدید علی اصحابی به نام خوب یا بد :

هنو هم دلم می خواد که با همه بخندم

اما نمیشه هی بر می گردم به خاطرت

به اون نگاهت به این که شاید یه روز دوباره بگی می خوامت

خوب یا بد این دفعه باید حرف دلم و بگم راحت

دوست دارم و دوست دارم تا تو تویی این دنیا تو حالم

خوب یا بد این دفعه باید حرف دلم و بگم راحت

دوست دارم و دوست دارم تا تو تویی دنیا تو این حالم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید علی اصحابی به نام خوب یا بد

♫♫♫♫♫♫

بیبین می خوامت دلم می گیره کنار عکست همیشه گریم می گیره

همیشه هر جا به یادت هستم برگرد نگام کن می بینی.به پات نشستم

خوب یا بد این دفعه باید حرف دلم و بگم راحت

دوست دارم و دوست دارم تا تو تویی این دنیا تو حالم

خوب یا بد این دفعه باید حرف دلم و بگم راحت

دوست دارم و دوست دارم تا تو تویی دنیا تو این حالم

—————

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد