دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

کد اهنگ نرو از فرزاد فرزین=دانلود

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام نرو

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی فرزاد فرزین به نام نرو با بالا ترین کیفیت

ترانه و آهنگ : فرزاد فرزین ، تنظیم : مهران عباسی

این آهنگ یکی از ترک های آلبوم شخصی می باشد.

 

 

——————————————————————————————————————-

   اهنگ 320  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320

———————————————————

——————————————————————————————————————-

   اهنگ 128  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128

———

متن آهنگ آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام نرو :

بیا تو این غروب تو این هوای خوب

دست من و بگیر ببر یه جای خوب

شنبه تا جمعه رو ۷ روز هفته رو

بدون تعطیلی پیشم بمون نرو

می ترسم بری و من تنهاشم نرو تا با تو پاشم

نرو می دونی چقدر عاشقتم من دیگه حرفشم نزن

نـــــــــــــــــــــــــرو

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام نرو

♫♫♫♫♫♫

چقدر بگم به تو خیلی می خوامت تو رو

تموم عشقم و زدم.به نام تو

تو آشیونمون تا زنده ایم بمون

همیشه با توام این خط و این نشون

می ترسم بری و من تنهاشم نرو تا با تو پاشم

نرو می دونی چقدر عاشقتم من دیگه حرفشم نزن

نـــــــــــــــــــــــــرو

—————

نظرات 1 + ارسال نظر
هستی 1392/11/21 ساعت 10:07 http://hasti-asgari.blogfa.com

سلام.مرسی از آهنگ خوبی ک گذاشتی.. دانش کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد