دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

کد اهنگ تو رو دوست دارم از محسن یاحقی+دانلود

 کد اهنگ محسن یاحقی تو رو دوست دارم

دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی به نام تو رو دوست دارم

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محسن یاحقی به نام تو رو دوست دارم با بالا ترین کیفیت
شعر و ملودی : محسن یاحقی ، تنظیم ، میکس و مسترینگ : محمد فلاحی

 

——————————————————————————————————————-

   اهنگ 320  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320

———————————————————

——————————————————————————————————————-

   اهنگ 128  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128

————

متن آهنگ جدید محسن یاحقی به نام تو رو دوست دارم :

تو رو دوست دارم مثل شبی که ستارش و می خواد

تو رو دوست دارم مثل گلی که پروانش و می خواد

تو رو دوست دارم عجیب تو رو دوست دارم زیاد

تو رو دوست دارم بیشتر از هر چی خدا به من نداد

وقتی هر بار به من میگی از تو دل نمی کنم

احساس می کنم خوش بخت ترین منم

وقتی لبخند می زنی دنیام قشنگ تره

تو چشم تو نگاه غم هام و می بره

” تو رو دوست دارم واسه خودت

تو رو دوست دارم واسه خودم

من عاشقت شدم خوش بختت می کنم”(دو بار)

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی به نام تو رو دوست دارم

♫♫♫♫♫♫

تو رو دوست دارم مثل شبی که ستارش و می خواد

تو رو دوست دارم مثل گلی که پروانش و می خواد

تو رو دوست دارم عجیب تو رو دوست.دارم زیاد

تو رو دوست دارم بیشتر از هر چی خدا به من نداد

وقتی هر بار به من میگی از تو دل نمی کنم

احساس می کنم خوش بخت ترین منم

وقتی لبخند می زنی دنیام قشنگ تره

تو چشم تو نگاه غم هام و می بره

————

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام.خییییییییییلی وبتون عالیه آهنگا زود پخش میشن.غرض ازمزاحمت کد آهنگ علاقه از عماد طالب زاده و آهنگ فایده نداره از افشین سیاه پوشان رو میخاستم اگ ممکنه.
مر۳۰

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد