دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

کد اهنگ صدای اتحاد از یاس و Tech N9ne

کد اهنگ یاس به نام صدای اتحاد

دانلود آهنگ جدید یاس به همراه Tech N9ne به نام صدای اتحاد با لینک مستقیم

| دانلود با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ , ۱۲۸ + پخش آنلاین بهمراه متن ترانه |

5y432t23tg2t2

 

 

——————————————————————————————————————-

   اهنگ 320  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320

———————————————————

——————————————————————————————————————-

   اهنگ 128  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128

————

♫♫♫

When I look at the world I am thinking about

Most people don’t wanna know the power of togetherness

But I still think that real music can settle this

And good people, not evil teaching the little ones

How to be devilish

Thank God I’m livin, ain’t odd I’m driven

Fake frauds, y’all pitching flaws

With the music we kill hate

Then we design applause,

Everybody could mend the gap

Just take a look at TECH N9NE & YAS

I know it’s possible, saw thru my optical

That we headed for better, when I can rock a show

With YAS, I know it’s God who pushed him

And I know that all of us are different

But mother was a Christian, on a mission

Cause that Christian married a Muslim

……. یاس ….

من ، کنار تو تا ابد ،این مسیر و ادامه میدم

بدون تا آخر دنیا من همراهتم با یه قلب

هـــی ، پر از حقیقت های تلخ

هـــی ،این مسیر و ادامه میدم

بدون تا آخر دنیا من همراهتم تا پای مرگ

دنیا مثل ماشینه که هر چرخش داره یه طرف میره

و تنها اتفاق اینه که تو داری میبینی که دنیا داره به درک میره

گوش من شده پر از حرفاتون

صدا من شده بلند تر با تو

ای کاش یه دولت مرد با بمب

که جاشو میدادبه هنرمند با ذوق

آه ، ولی حالا وقتشه منو تو با کلمات جدید

کمک کنیم قبل از اینکه برسه

به تلفات سرطان زمین

کشورها میخوان که پرچم همدیگه رو ببرن پایین

با اینکه، ما ادما فقط از ته دلمون یه هدف داریم

SOLH

اینو میدونم که توهم ،هم نیتی

تو هم مثل من فقط در به در به دنبال امنیتی

کلمه یعنی یکبار دیگه

منو تو و تکرار اینکه

دنیای ما نیاز مند به رفتار ، گفتار، پندار نیکه

من ، کنار تو تا ابد، این مسیر و ادامه میدم

بدون تا آخر دنیا من همراهتم با یه قلب

هـــی ، پر از حقیقت های تلخ

این مسیر و ادامه میدم

بدون تا آخر دنیا من همراهتم تا پای مرگ

♫♫♫

That’s why most people like my dark side

Cause evil is ruling and that should not be achieved

Take a look at our lives, all of us bein apart lies

Hard cries, from our eyes, so we start ties

Iran to Missouri, we’re calming the fury
ا
Aaron in this surely keeping it real honest and purely

It’s hope, the name of Iran and Missouri

ایمان اسمه این

ایران و میزوری

اینو میدونی ما کاراکترای بیدار قصه ایم

رو به رومون دیگه هر چی سد و دیواره می کوبیم

حتی اگه خوابمون بخوابه

باز ما بیدار میمونیم

اینه یک راه باز تا بگیری یک بار فاز

با کلمات و حرکات لبت تک۹ و یاس

♫♫♫

————

نظرات 4 + ارسال نظر
نگین 1394/01/22 ساعت 20:00

سلام اهنگاتون عالیه فقط اگه میشه اهنکبد شدم یاس رو هم بزارید...باکدش ممنون..

عالییییییییییی
میشه اهنگ من ادمه میدم یاس رو بزارید
مرررررررررررررررررسی

چرا نمیشه

رضا 1393/03/17 ساعت 17:56

سلام عالی عالیییییییییییییییییییییییییییییی من خیلی دنبال این آهنگ بودم واقعا قشنگه

خیییییییلی قشنگ بود مررررررسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد