دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

کد اهنگ ترکی Yagmur Agliyor از Mustafa Ceceli

کد اهنگ Yagmur Agliyor از Mustafa Ceceli
این کد اهنگ ترکی بسیار غمگین می باشد
درخواستی میلاد

پیشنهادی کد موزیک الما برای همشهریهای ترک زبونمونم 

Mustafa-Ceceli-Yagmur-Agliyor.jpg

در صورت درخواست کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه لینک دانلود برداشته خواهد شد !

 


——————————————————————————————————————-

   اهنگ 128  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 192

————————

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام همشهری خسته نباشی .یاشا.اگه میشه اهنگ ترکی بیشتر بذار

ندا 1393/05/31 ساعت 10:40 http://golden-loveme.blogfa.com

سلام اهنگش فوق العاده اس ممنون

فاطمه 1393/04/10 ساعت 14:42 http://fatemeR2.blogfa.com

سلام واقعا این اهنگ قشنگ بود مرررررررررسی و خسته نباشی.......

همشهری گلم...
ممنون درخواست منو قبول کردی
ولی فدات شم این ک تو وبلاگ نمیخونه!!!
چیکارش میشه کرد؟

داداش یکم پیدا کردن لینک های اهنگ های ترکیه ای سخته ولی من پیدا کردم ولی حجمش بالست اما من دارمتو یه سایت دیگه کار می کنم که همه اهنگ های مصطفی اونجا هست البته اونایی که معروفن و البته این سایت خواانده های دیگر و هم می زاره توش این سایت رو من ده روزه دیگه تو همین سایت اعلام می کنم عزیزم یاشاسین منم وطنیم اذربایجان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد