دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

دانلود تولد مرگ از علی بابا + کد اهنگ

کد اهنگ علی بابا به نام تولد مرگ

و

دانلود  اهنگ علی بابا به نام تولد مرگ

:::درخواستی سارا :::…

 کد آهنگ دیس لاو ,کد موزیک غمگین ,کد آهنگ رپ ,کد آهنگ تولد مرگ ,کد موزیک علی بابا ,کد موزیک فرشاد پیکسل ,
 


——————————————————————————————————————-

   اهنگ 128  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128

———— ————

نظرات 14 + ارسال نظر
شکستم 1395/04/16 ساعت 17:14

بچه ها عشق قبلی من وقتی از عشق قبلیش که دوست صمیمی من بوده جدا میشه حال و روزش دقیقا میشه مثه علی بابا..
به عشقش گوش میدم
3هفتس ازش خبرندارم

عاشق 1394/10/02 ساعت 18:13

ممنون بابت این اهنگ احساسی داش

نا شناس 1394/08/02 ساعت 19:52

نمیدونم چرا دانلود نمیشه

ششش 1394/07/01 ساعت 00:18

خیلی زشته براش.تواهنگش یه تیکش کفرمیگه.خاک توسرش بااین متن اهنگش.بره بمیره مرتیکه عوضی

سلام
میشه یه خواهش کنم؟؟؟؟؟؟؟؟
من عاشق آهنگ های علی بابا هستم اگه میشه آهنگ شب سفید از علی بابا رو هم بذارین.
خیلیییییییییی ممنون

سلوم میسی عالی بود ممنون

ارمین 1393/10/13 ساعت 10:27 http://takdalnvd.blogfa.com/

سلام داداشی من میخواستم تبلیغات بزارم و لی اول باید از امارگیر وبگذرر تون مطمن بشیم لطفا رمز بگید و تعرفه های تبلیغاتتون

hamed 1393/07/18 ساعت 13:25 http://ROSEttanha.blogfa.com

همه ی اهنگای علی بابا قشنگ من خودم همرو دارم فقط اگه اومدی تو وبلاگم دیدی هیچی نیست همش پاک شده

mr reza 1393/04/23 ساعت 21:20 http://www.mahbobchat.ir

سلام میشه اهنگ بیخیالم از بهزار پکس رو بزارین ؟؟

کیانا 1393/04/18 ساعت 18:06

واقعا مررررررررررررررررررررررررررسی

اهنگ عقده 2 علی بابارو میشه بزارید؟؟؟؟؟؟؟


خیلی ممنون

داداشییییییییییی مرسی
میتونم بازم سفارش بدم؟

چرا نمیشه هر اهنگی بخوای میتونم بزارم اما خداییش اهنگ های بی محتوا نگو اهنگی بگو که بقیه هم استفاده کنند منتظر درخواست اهنگات هستم

azin 1393/04/13 ساعت 10:06 http://love0091.blogfa.com

سلام اهنگایی که میزارید واقعا عالین فقط کمی دیر منتشر میشه
راستی اگه میشه اهنگ حسرت دیدنت رو از ابولفضل فلاح هم بگذارید
چرا شما از گروه تیک تاک و زدبازی اهنگی ندارید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد