دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

دانلود آهنگ سیاوش سهراب به نام شب جدایی

کد آهنگ سیاوش سهراب شب جدایی
متن آهنگ شب جدایی سیاوش سهراب

Download New Music Siavash Sohrab Called Shabe Jodaei

::: کد موزیک آلما :::…

Siavosh%20Sohrab%20-%20Shabe%20Jodaei دانلود آهنگ سیاوش سهراب به نام شب جدایی

دانلود آهنگ شب جدایی از سیاوش سهراب

 


     دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128



متن آهنگ شب جدایی از سیاوش سهراب


از اون شبی که رفتی از من خبر نداری

 هیچوقت نپرسیدی تو حالا چه حالی داری

از اون شبی که رفتی از من دیگه بریدی

 دلم میخواست دوباره اینجا منو میدیدی

 از اون موقع شکستم بی تو چه زارو خستم

همش میپرسم از تو چرا تو شب نشستم

چرا تو شب نشستم

متن آهنگ شب جدایی سیاوش سهراب

دلم مونده غریبه از اون شب جدایی

از تو میپرسه صدبار از تو که بی وفایی

از تو که بی وفایی

از اون شبی که.رفتی من گم شدم تو کوچه

 پشت تو میدویدم گفتی نیا که پوچه

 زمین خوردم همون شب تو چاله ی غریبی

 زخمی خرد خاکی تو رفتیو ندیدی
تو رفتیو ندیدی

از اون شبی که رفتی چشم به راهت نشستم

هیچوقت ندونستی تو واست کیو چی هستم

از اون شبی که رفتی چشم برات نشستم

هیچوقت ندونستی تو واست کیو چی هستم

دلم مونده.غریبه از اون شب جدایی

از تو میپرسه صدبار از تو که بی وفایی

یادم نرفته باهم چه قصه ها که داشتیم

یاد تو رفته اما انگار حرفی نداشتیم

انگار حرفی نداشتیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد