دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید افشین اسدی به نام برش گردون

دانلود آهنگ افشین اسدی برش گردون
دانلود آهنگ برش گردون افشین اسدی

Download New Music Afshin Asadi Called Bareshgardoon

::: کد موزیک آلما :::…

Afshin%20Asadi%20 %20Bareshgardoon دانلود آهنگ جدید افشین اسدی به نام برش گردون

متن آهنگ برش گردون از افشین اسدی

 


     دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128



متن آهنگ برش گردون از افشین اسدی


خدایا از تو می خوامش برشگردون
خدایا از تو یک خواهش برشگردون
ازش غافل نشو تنها امیدم
خدایا جون پناهش باش برشگردون
از این اشکا و دلشوره خلاصم کن
از این حس که ازم دوره خلاصم کن
به من نزدیکترش کن تنهام نذاره
برش گردون دلم طاقت نداره
=================
دارم دق می کنم با حال و روزم
ولی امید دارم به تو  هنوزم
برشگردون داره از دست می ره
نزار ترکم کنه نزار بمیره
خدا با گریه می خوامش نجاتش بده
تو آغوش خودت پناهش بده
نگاهش رو نگیر از من برشگردون
از عمر من بگیر اما نزارش بره
خدا کاری بکن اروم بگیرم
کمک حالم نباشی من میمیرم
از این دلواپسی ها نجاتم بده
فقط با یاد تو آروم می گیرم
یکی هست
 تو قلبم که هرشب واسه اون می نویسم
و اون خوابه نمی خوام بدونه واسه اونه که قلب من این همه بی تابه
یه کاغذ یه خودکار دوباره شده همدم این دیوونه
یه نامه که خیسه پر از اشکه کسی باز اونو نمی خونه

New Lyric Music Afshin Asadi Called Bareshgardoon

نظرات 1 + ارسال نظر
رها 1393/09/01 ساعت 19:36 http://raha-76.blogfa.com

سلااااااااااااااااااام میشه کد آهنگ افشین اسدی برش گردون مجازش برای وبم میخااستم!!

این کد تو بلاگفا اجرا میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد