دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید سیامک عباسی باور

کد آهنگ جدید سیامک عباسی باور
دانلود آهنگ باور سیامک عباسی

Download New Music Siamak Abbasi Called Bavar

::: کد آهنگ برای وبلاگ :::…

متن آهنگ باور سیامک عباسی

 


     دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128



متن آهنگ جدید سیامک عباسی باور

من نمیخواستم بدم از دست تورو آسون
تو نمیذاشتی پا بگیره زندگیمون
من که شنیدم طعنه های اینو اونو
تو که نذاشتی که بسازیم خونمونو

اگه تو میموندی تورو میبخشیدم
تورو باور داشتم تورو میفهمیدم
اگه تو میموندی تورو میبخشیدم
تورو باور داشتم تورو میفهمیدم

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

تکست آهنگ جدید سیامک عباسی بنام باور

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

عشق بین ما همیشه آرزوی دیگرون بود
همه ی دلخوشی من دیدن آیندمون بود
من که عاشق تو بودم با تموم تار و پودم
بخدا این حق من نیست من که صاف و ساده بودم
من که صاف و ساده بودم

اگه تو میموندی تورو میبخشیدم
تورو باور داشتم تورو میفهمیدم
اگه تو میموندی تورو میبخشیدم
تورو باور داشتم تورو میفهمیدم



New Lyric Music Siamak Abbasi Called Bavar

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد