دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

دانلود آهنگ احسان تهرانچی به نام سایه

کد آهنگ احسان تهرانچی سایه
دانلود آهنگ سایه احسان تهرانچی

Download New Music Ehsan Tehranchi Called Sayeh

::: کد آهنگ برای وبلاگ :::…

دانلود آهنگ احسان تهرانچی به نام سایه

متن آهنگ سایه احسان تهرانچی

 


     دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128



متن آهنگ جدید سایه احسان تهرانچی:


تورو آرزو کردم اما نشد بگو به چه اسمی توسل کنم
بی تو زنده بودن عذاب آوره چطور زندگی رو تحمل کنم
به دست یه سایه سپردی منو که مثل خود تو سکوت میکنه
با اینکه دلم ترس از ارتفاع داشت ببین بی تو هرشب سقوط میکنه

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

تکست آهنگ جدید احسان تهرانچی بنام سایه

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

رو دره ی دلتنگیام پُل زدی تا مسیر رفتو آمدت بشه
چقد نگرانم از این سادگیت که هر کی بیاد راهتو بلد بشه
اسیرم تو کوران دلواپسیت تاوان دوست داشتن من این نبود
تو مثل همیشه برعکست زدی طعم فاصله هامون شیرین نبود
به دست یه سایه سپردی منو میدونم همینم خیال بافیه
واسه من که انقدر وابستتم یه سایه از تو داشتنم کافیه


New Lyric Music Ehsan Tehranchi Called Sayeh

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد