دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

کد آهنگ امیر تتلو به نام حسش کن

دانلود آهنگ امیر تتلو حسش کن
دانلود آهنگ حسش کن امیر تتلو

Download New Music Amir Tataloo Called Hessesh kon

::: کد آهنگ برای وبلاگ :::…

متن آهنگ حسش کن امیر تتلو

 


     دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128



متن آهنگ حسش کن امیر تتلو


♫♫♫


حسش کن فرقه دستامو با بقیه و با من دنیا تو نصفش کن

دنیایه من تویی نصفش چون حفظش کن عشقو دلتو مثلش کن

تو اصا این خلو چله بیا هر جوری میخوای تستش کن

تو بیا حفظش کن تو بغلته طلسمش کن

صدا کن در گوشش اسمشو دوباره وارد این قصه شو

دوباره بیا یه دنیا بسازیم که هیشکی ندیده مثلشو

حسش کن فرقه دستامو با بقیه و با من دنیا تو نصفش کن

دنیایه من تویی نصفش چون حفظش کن عشقو دلتو مثلش کن

حسش کن فرقه دستامو با بقیه و با من دنیا تو نصفش کن

دنیایه من تویی نصفش چون حفظش کن عشقو دلتو مثلش کن

تکست آهنگ حسش کن امیر تتلو

تو بگیر دستامو فرقشو چک کن با دسته غریبه و حرفامو بهش فکر کن

خب ببین اشکامو وقتی نیستی میریزن همه رفقا گریه هامو دیدن

تو ببین من با تو آرومو رامم راحت باش بشکن باز هر قانونو با من

هنوزم پره از عکسامون اتاقم بدون هوای هر دوتامونو دارم

تو اصن این خلو چله بیا هرجوری میخوای تستش کن

تو بیا حفظش کن تو بغلته طلسمش کن

صداکن در گوشش اسمشو دوباره وارد این قصه شو

دوباره بیا یه دنیا بسازیم که هیشکی ندیده مثلشو

حسش کن فرقه دستامو با بقیه و با من دنیا تو نصفش کن

دنیایه من تویی نصفش چون حفظش کن عشقو دلتو مثلش کن

حسش کن فرقه دستامو با بقیه و با من دنیا تو نصفش کن

دنیایه من تویی نصفش چون حفظش کن عشقو دلتو مثلش کن

متن آهنگ حسش کن امیر تتلو


Download New Music Amir Tataloo Called Hessesh kon

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد