دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

کد آهنگ ایمان غلامی به نام دارم عاشقت میشم

دانلود آهنگ ایمان غلامی دارم عاشقت میشم
دانلود آهنگ دارم عاشقت میشم ایمان غلامی

Download New Music Iman Gholami Called Daram Asheghet Misham

::: کد آهنگ برای وبلاگ :::…

متن آهنگ دارم عاشقت میشم ایمان غلامی

 


     دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128



متن آهنگ دارم عاشقت میشم ایمان غلامی


تو که افتاده چشات به نگاه گرم من
فهمیدم عاشقتم کاشکی باشی سهم من
تو کنارم هستی تو که میشی نزدیک
با تو روشن میشه این شبای تاریک
از خودم میپاشم وقتی بی تو باشم
هر کاری کردم تا توی قلبت جا شم

دارم عاشقت میشم زندگی با تو چقدر خوبه
لحظه های خوشی با تو واسه این دیوونه آشوبه
دارم عاشقت میشم زندگی با تو چقدر خوبه
لحظه های خوشی با تو واسه این دیوونه آشوبه

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

تکست آهنگ جدید ایمان غلامی بنام دارم عاشقت میشم

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

از همون لحظه که تو اومدی تو زندگیم
فهمیدم عاشقتم با تموم سادگیم
تو کنارم هستی همه چی آرومه
به خودم میبالم اینکه اسمت رومه
با همه احساسم میگیرم دستاتو
این ته رویامه که بمونم با تو

دارم عاشقت میشم زندگی با تو چقدر خوبه
لحظه های خوشی با تو واسه این دیوونه آشوبه
دارم عاشقت میشم زندگی با تو چقدر خوبه
لحظه های خوشی با تو واسه این دیوونه آشوبه


Download New Music Iman Gholami Called Daram Asheghet Misham

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد