دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

کد آهنگ علی اصحابی به نام خاطرات خوب

دانلود آهنگ علی اصحابی خاطرات خوب
دانلود آهنگ خاطرات خوب علی اصحابی

Download New Music Ali Ashabi Called Good Memories

::: کد آهنگ برای وبلاگ :::…

متن آهنگ خاطرات خوب علی اصحابی

 


     دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128



متن آهنگ خاطرات خوب علی اصحابی


به یادت گریه مینویسم که عشقت سایه بون من بود
تو حبس تلخ روزگارم رفیقه مهربون من بود
گذشت اون خاطراته شیرین که اسمت رو زبونه من بود
شبایه تیره ای که چشمات چراغه آسمونه من بود
سراغ از هر چی میگرفتی تو این دنیا نشونه من بود
هنوزم دل نکندم آسون من از عشقی که جونه من بود
بیا و مهربونه من باش که عشقت مهربونه من بود
بگو از خاطراته خوبم چرا رفتی ، چرا رفتی
تکست آهنگ خاطرات خوب علی اصحابی
بگیر از سایه ها سراغی که بی تو تلخه روزگارم
بجز تو با کسی نبودم بجز تو چاره ای ندارم
منو بارون و بیقراری که شست از شیشه ها غبارم
به عشقت نامه مینویسم به شوقت لحظه میشمارم
من ابری خیسه خاطراتم که دست از گریه بر ندارم
صدام کن مثله روز روشن ببر از این هوایه تارم
صدام کن تا برات میخونم صدام کن تا هواتو دارم
بگو از خاطراته خوبم چرا رفتی
به یادت گریه مینویسم که عشقت سایه بون من بود تو حبس تلخ روزگارم رفیقه مهربون من بود
گذشت اون خاطراته شیرین که اسمت رو زبونه من بود
شبایه تیره ای که چشمات چراغه آسمونه من بود
سراغ از هر چی میگرفتی تو این دنیا نشونه من بود
هنوزم دل نکندم آسون من از عشقی که جونه من بود
بیا و مهربونه من باش که عشقت مهربونه من بود
بگو از خاطراته خوبم چرا رفتی ، چرا رفتی

Download New Music Ali Ashabi Called Good Memories

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد