دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

کد آهنگ امین رستمی به نام اینقدر تو رو دوست دارم

دانلود آهنگ امین رستمی اینقدر تو رو دوست دارم
دانلود آهنگ اینقدر تو رو دوست دارم امین رستمی

Download New Music Amin Rostami Called Inghadr toro doost daram

::: کد آهنگ برای وبلاگ :::…

متن آهنگ اینقدر تو رو دوست دارم امین رستمی

 


     دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128



متن آهنگ اینقدر تو رو دوست دارم امین رستمی


اینقدر تو رو دوست دارم که هیچ کس کسی رو انجوری دوست نداره
اینقدر برات میمیرم قدر یک دنیا
خوبی قدر هزار تا ستاره
بی تو دلم میگیره وقتی تنها میشم کارم انتظاره
اونقدر تو رودوست دارم که هیچ کسی کسی رو
اینجوری دوست نداره
وقتی نگاهم می کنی قشنگی هاتو دوست دارم
حالت معصوم چشات رنگ نگاتو دوست دارم
وقتی صداتو می شنوم دلم برات پر می زنه
ترس یه روز ندیدنت غم بزرگ قلبمه
گناه من چی بوده جز مهربونی
دوست دارم هنوزم کاش که بدونی
چرا نمیگی حرفت رو
چرا نمیگی از دلت
بگو که من زیادیم این بوده تنها مشکلت
اگر میخوای بری برو تورو خدا زجرم نده
فکر دل منم بکن این جوری عاد تم نده
چرا می خوای ترکم کنی
بازیچه ی دستت کنی
من از تو چیزی نمیخوام
فقط می خوام درکم کنی
فقط می خوام دروغکی احساست رو بهم بگی
که لااقل این دلم رو این جوری آرومش کنی

Download New Music Amin Rostami Called Inghadr toro doost daram

نظرات 2 + ارسال نظر
نیما 1398/11/11 ساعت 23:43

اهنگ امین رستمی گنا ه من چی بود جز مهربونی دوست دارم هنوزم کاشکی بدونی کد این اهنگگ را میخواستم با تشکر

زیبااااااااااااابود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد