دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

کد آهنگ کامران مولایی به نام صد سال

دانلود آهنگ کامران مولایی صد سال
دانلود آهنگ صد سال کامران مولایی

Download New Music Kamran Molaei Called Sad Sal

::: کد آهنگ برای وبلاگ :::…

متن آهنگ صد سال کامران مولایی

 


     دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128



صد سال کامران مولایی


دوباره جشن تنهایی رسیده
دوباره نیستی من بیقرارم
منی که از نبودنت سخت پیرم
چه فرقی میکنه چند سال دارم

نه تبریکی نه پیغامی نه حرفی
نه امیدی که تو برگردی پیشم
نه شمعی روشنه تو خلوت من
منم که ذره ذره آب میشم

صد ساله غمگینم صد ساله که تنهام
صد ساله که از تو تنها تورو میخوام
صد ساله که خستم صد ساله که پیرم
صد ساله که بی تو هر روز میمیرم

♫♫♫

دوباره بغض کردن تا دم صبح
دوباره جشن دلتنگی گرفتم
دوباره روز روشن با دل ِ تو
دوباره بخت تیره با دل ِ من
منی که خالیم از حس دستات
منم که پُر شدم از درد و ماتم
واسه اینکه شکستم داد عشقت
تو میلادم بهت تبریک میگم

صد ساله غمگینم صد ساله که تنهام
صد ساله که از تو تنها تورو میخوام
صد ساله که خستم صد ساله که پیرم
صد ساله که بی تو هر روز میمیرم


Download New Music Kamran Molaei Called Sad Sal

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد