دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی به نام مرد + متن آهنگ

دانلود آهنگ ایمان غلامی مرد
دانلود آهنگ مرد ایمان غلامی

Download New Music Iman Gholami Called Mard

::: منتشر شد :::…
::: کد آهنگ برای وبلاگ :::…

141717908443643752iman-gholami

متن آهنگ مرد ایمان غلامی

 


     دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128



متن آهنگ ایمان غلامی مرد


من مرد اون روزای سختم که سختی منو از پا در آورده


که هیشکی از این اشتباهاتم غیر خودم سر در نیاورده


من دل به هر کی داده بودم از تنهایی هام بوده همینو بس


میگفتم این احساس فرق داره میگفتن این یه آدم دیگست


هر جا که دوستام میرسیدن من از دشمنم کمک میخواستم


مغرورمو یک عمره تنهایی پای غرورم سخت وایستادم

♫♫♫♫♫♫

تکست آهنگ جدید ایمان غلامی بنام مرد

♫♫♫♫♫♫

کوها به کوها میرسن اما این آدما از هم جدا موندن


فریادهارو میشنون اما آدم نماها بی صدا موندن


از خوابهای بد رها میشی پایان این کابوسه بد خوبه


ای مرد رویایی خاک من من هم مثه تو قلبم آشوبه


اونکه همیشه رو به رو با درد تنها میونه سختیاست مرده


فکرو حواسو بغضو دلشوره یک مرد یک کوهه پر از درده


من مرد اون روزایه سختم که سختی منو از پا در آورده


که هیشکی از این اشتباهاتم غیر خودم سر در نیاورده


من دل به هر کی داده بودم از تنهایی هام بوده همینو بس


میگفتم این احساس فرق داره میگفتن این یه آدم دیگست


هر جا که دوستام میرسیدن من از دشمنم کمک میخواستم


مغرورمو یک عمره تنهایی پای غرورم سخت وایستادم



Download New Music Iman Gholami Called Mard

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد