دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

کد آهنگ نوید یحیایی به نام عشق من

دانلود آهنگ نوید یحیایی عشق من
دانلود آهنگ عشق من نوید یحیایی با لینک مستقیم

Download New Music Navid Yahyaei Called Eshghe Man

::: کد آهنگ برای وبلاگ :::…

متن آهنگ عشق من نوید یحیایی

 


     دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128



متن آهنگ جدید عشق من نوید یحیایی:

تو دنیای من زندگی کن برو
منو غرق ِ وابستگی کن برو
منو با چشات سرزنش نکن
حال ِ من بده بدترش نکن
عشق ِ من بگو از غم ِ دلت از دقایق ِ تیره ی شبت
عشق ِ من بگو از غم ِ دلت از دقایق ِ تیره ی شبت
رویای من تو اتاقمه
قاب عکس تو خاطراتمه

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید نوید یحیایی نام عشق من

♫♫♫♫♫♫

تو نمیفهمی ، بدون دستات عطر نفسهات زندگی سخته
عذابه مبینیم که مرد دیگه ای با تو خوشبخته
عشق ِ من بگو از غم ِ دلت از دقایق ِ تیره ی شبت
عشق ِ من بگو از غم ِ دلت از دقایق ِ تیره ی شبت
رویای من تو اتاقمه
قاب عکس تو خاطراتمه


.....

Download New Music Navid Yahyaei Called Eshghe Man

نظرات 1 + ارسال نظر
حمید 1394/02/13 ساعت 18:16 http://www.delangizchat.org

سلام خسته نباشید از وبلاگتون دیدن کردم عالی بود در صورت امکان لطفا سایت منو لینک کنید با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد