دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

کد آهنگ علی عبدالمالکی به نام چشمای من

کد آهنگ علی عبدالمالکی چشمای من
دانلود آهنگ چشمای من علی عبدالمالکی با لینک مستقیم و با کیفیت 320

Download New Music Ali Abdolmaleki Called Cheshmaye Man

::: آهنگ های قدیمی علی عبدالمالکی :::…
::: کد آهنگ برای وبلاگ :::…

bizaram-450x450

متن آهنگ چشمای من علی عبدالمالکی

 


     دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128



متن آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام چشمای من :

چشمای من میل به گریه داره میخواد بباره


دل نمیدونی که چه حالی داره چه حالی داره


از در و دیوار واسه دل میباره خدا میباره


چشمای من میل به گریه داره میخواد بباره

دل نمیدونی که چه حالی داره چه حالی داره


غصه به جز گریه دوا نداره خدا نداره


زندگی آی زندگی خسته ام خسته ام


گوشه ی زندون غم دست و پا بسته ام


زندگی آی زندگی خسته ام خسته ام


گوشه ی زندون غم دست و پا بسته ام

هر چی تو دنیا غمه مال منه


روزی هزار بار دل من میشکنه

دل دیگه اون طاقتا رو نداره خدا نداره


پشت سر هم داره بد میاره خدا میاره


از در و دیوار واسه دل مباره خدا میباره

دل دیگه اون طاقتا رو نداره خدا نداره


پشت سر هم داره بد میاره خدا میاره


غصه به جز گریه دوا نداره خدا نداره

زندگی آی زندگی خسته ام خسته ام


گوشه ی زندون غم دست و پا بسته ام

زندگی آی زندگی خسته ام خسته ام


گوشه ی زندون غم دست و پا بسته ام



Download New Music Ali Abdolmaleki Called Cheshmaye Man

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد