دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

کد آهنگ علی عبدالمالکی به نام کور بودم

کد آهنگ علی عبدالمالکی کور بودم
دانلود آهنگ کور بودم علی عبدالمالکی با لینک مستقیم و با کیفیت 320

Download New Music Ali Abdolmaleki Called Koor Bodam

::: آهنگ درخواستی :::…
::: کد آهنگ برای وبلاگ :::…

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی

متن آهنگ کور بودم علی عبدالمالکی

 


     دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128



متن آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام کور بودم :

تورو داشتم ولی تو خواب بودم

کنارم بودی اما دور بودم

نفهممیدم داری از دست میری

تو رو میدیدم اما کور بودم

نمیذاشتی که بفهم گریه هاتو

نمیخواستی دلم آشوب باشه

همه چی رو خراب کردم میدونم

تو میخواستی همه چی خوب باشه

♫♫♫

♫♫♫

حواسم پرت دنیای خودم بودم

نمیدیدم چقد بی تاب بودی

تو رو داشتم ولی تو خواب بودم

نفهمیدم چرا بی خواب بودی

تو رو داشتم ولی تو خواب بودم

کنارم بودی اما دور بودم

نفهمیدم داری از دست میری

تو رو میدیم اما کور بودم

نمیذاشتی که بفهم گریه هاتو

نمیخواستی دلم آشوب باشه

همه چی رو خراب کردم میدونم

تو میخواستی همه چی خوب باشه



Download New Music Ali Abdolmaleki Called Koor Bodam

نظرات 1 + ارسال نظر

ممنون عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد