دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

کد آهنگ یاسر محمودی به نام هر چقدر خوب باشم + متن آهنگ

دانلود آهنگ یاسر محمودی هر چقدر خوب باشم با لینک مستقیم و با کیفیت 320
دانلود آهنگ هر چقدر خوب باشم یاسر محمودی با لینک مستقیم و با کیفیت 320

Download New Music Nadim Called Har Cheghadr Khoob Basham

::: کد آهنگ برای وبلاگ :::…

متن آهنگ هر چقدر خوب باشم یاسر محمودی

 


     دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128



متن آهنگ هر چقدر خوب باشم یاسر محمودی


 ♫♫♫


هر چقدر خوب باشم در نهایت میری

بیخیالم می شی خیلی راحت میری

هر چقدر خوب باشم واسه تو کم رنگم

من با احساساتم دایما در جنگم

هر چقدر خوب باشم بازم از من دوری

سرد و بی احساسی میمیرم اینجوری

هر چقدر خوب باشم واسه تو قابل نیست

هیشکی اونجور که تو دوست داری کامل نیست

مشکلم اینه که دل تو با من نیست

چاره من چیزی غیر دل کندن نیست

باید از احساسم بگذرم مجبورم

وقتی قد یک عمر از نگاهت دورم

تکست آهنگ یاسر محمودی هر چقدر خوب باشم

هر چقدر خوب باشم در نهایت میری

بیخیالم می شی خیلی راحت میری

هر چقدر خوب باشم واسه تو کم رنگم

من با احساساتم دایما در جنگم

هر چقدر خوب باشم بازم از من دوری

سرد و بی احساسی میمیرم اینجوری

هر چقدر خوب باشم واسه تو قابل نیست

هیشکی اونجور که تو دوست داری کامل نیست

مشکلم اینه که دل تو با من نیست

چاره من چیزی غیر دل کندن نیست

باید از احساسم بگذرم مجبورم

وقتی قد یک عمر از نگاهت دورم



Download New Music Nadim Called Har Cheghadr Khoob Basham

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد