دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

کد آهنگ محسن یاحقی به نام دوست دارمه + متن آهنگ

دانلود آهنگ محسن یاحقی دوست دارمه با لینک مستقیم و با کیفیت 320
دانلود آهنگ دوست دارمه محسن یاحقی با لینک مستقیم و با کیفیت 320

Download New Music Mohsen Yahaghi Called Dooset Darame

::: کد آهنگ برای وبلاگ :::…

متن آهنگ دوست دارمه محسن یاحقی

 


     دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128



متن آهنگ محسن یاحقی دوست دارم


 ♫♫♫


این صدای قلبمه که می تپه هر نفس به خاطر تو
از تو دارم حس خوب عاشقی خوشیای زندگیمو
همه فکر من تو این روز و شبا وقتی که تنها میمونم با خودم
اینه که بتونم هر جوری که هست به تو ثابت کنم عاشقت شدم

دوست دارمه رو لبام میخونی توی چشام
دوست دارم از وقتی که پا گذاشتی تو دنیام
دوست دارمه رو لبام میخونی توی چشام
دوست دارم از وقتی که پا گذاشتی تو دنیام

آره آره عاشق شدم و بس
تو دیگه برای من شدی نفس
با تو تنهاییمو از یاد بردم
حتی یه لحظه نباشی مردم

دوست دارمه رو لبام میخونی توی چشام
دوست دارم از وقتی که پا گذاشتی تو دنیام


متن آهنگ دوست دارمه محسن یاحقی



Download New Music Mohsen Yahaghi Called Dooset Darame

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد