دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام چقدر دیر + متن آهنگ

دانلود آهنگ محسن یگانه چقدر دیر با لینک مستقیم و با کیفیت 320
دانلود آهنگ چقدر دیر محسن یگانه

Download New Music Mohsen Yeganeh Called Cheghadr Dir

::: کد آهنگ برای وبلاگ :::…

http://up.bia4music.com/music/94/2/Mohsen-Yeganeh-Negah.jpg

متن آهنگ چقدر دیر محسن یگانه

 


     دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128



::: این آهنگ از آلبوم نگاه محسن یگانه می باشد برای دیدن سایر اهنگ ها کلیک کنید :::…


متن آهنگ محسن یگانه چقدر دیر


 ♫♫♫


از اولش حق با تو بود انگار که دیر فهمیدمت
تفصیر من بوده اگه سر دوراهی دیدمت
تقصیر من بوده اگه حرفی ازت نمیزدم
خواستم که حرفامو بگم اما یکم دیر اومدم

زنده بودم به هوای تو که یک روزی تو آغوشت بمیرم
جای خالیمو تو آغوشت چقدر دیر اومدم که پس بگیرم
اومدم که پس بگیرم تورو از چنگال تقدیر
اومدم که مال من شی اومدم اما چقدر دیر
من فراموشت نکردم نه تو از یادم نمیری
حتی الانم نمیشه عشقو از من پس بگیری

 ♫♫♫

من بی خبر رفتم و تو چیزی نمیدونی ازم
تقصیر تو نیست که الان رو برمیگردونی ازم
انقدر سوال تو سرمه اما نمیپرسم ازت
انگار الان دیوونه ها حالم رو میدونن فقط

زنده بودم به هوای تو که یک روزی تو آغوشت بمیرم
جای خالیمو تو آغوشت چقدر دیر اومدم که پس بگیرم
اومدم که پس بگیرم تورو از چنگال تقدیر
اومدم که مال من شی اومدم اما چقدر دیر
من فراموشت نکردم نه تو از یادم نمیری
حتی الانم نمیشه عشقو از من پس بگیری


Download New Music Mohsen Yeganeh Called Cheghadr Dir

نظرات 3 + ارسال نظر
عسل 1394/03/04 ساعت 11:19

عالی بود خیلی دوستش دارماز ایران

hossien.alavi 1394/02/16 ساعت 11:35

salam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد