دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید کامران مولایی یادمه + متن آهنگ

دانلود آهنگ کامران مولایی یادمه
دانلود آهنگ یادمه از کامران مولایی

Download New Music Kamran Molaei Called Yadame

::: کد آهنگ برای وبلاگ :::…

Kamran-Molaei-called-Yadame

متن آهنگ یادمه از کامران مولایی

 


     دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128



متن آهنگ کامران مولایی یادمه


یادمه ناز دو چشمای قشنگت
یادمه اون گونه های رنگوارنگت
یادمه مهربونیت با دل من
یادمه برق چشای مهربونت
اولین شب یادمه
فالمو خوندی
تو دلم مثل یه خاطره موندی
یادمه گفتم این لحظه ی کم
تو چه راحت پا گذاشتی توی قلبم
یادمه ناز دو چشمای قشنگت

یادمه اون گونه های رنگوارنگت
یادمه مهربونیت با دل من
یادمه برق چشای مهربونت
اولین شب یادمه
فالمو خوندی
تو دلم مثل یه خاطره موندی
یادمه گفتم این لحظه ی کم
تو چه راحت پا گذاشتی توی قلبم

اولین شب یادمه
فالمو خوندی
تو دلم مثل یه خاطره موندی
یادمه گفتم این لحظه ی کم
تو چه راحت پا گذاشتی توی قلبم


Download New Music Kamran Molaei Called Yadame

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد