دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام جاده + متن آهنگ

دانلود آهنگ محسن یگانه جاده با لینک مستقیم و با کیفیت 320
دانلود آهنگ جاده محسن یگانه

Download New Music Mohsen Yeganeh Called Jadde

::: منتشر شد :::…
::: کد آهنگ برای وبلاگ :::…

http://up.bia4music.com/music/94/2/Mohsen-Yeganeh-Negah.jpg

متن آهنگ جاده محسن یگانه

 


     دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128



::: این آهنگ از آلبوم نگاه محسن یگانه می باشد برای دیدن سایر اهنگ ها کلیک کنید :::…


متن آهنگ محسن یگانه جاده


 ♫♫♫


تموم شد توی نقطه ی آخرم غرور تو تسلیم کرده منو
میدونم دیگه زخم این واژه ها محاله بفهمه درد منو
تو امواج فکرت باید غرق شم
گذشتی گذشته آب از سرم
من از بین میرم تو فکر خودم
دارم آرزوتو به گور میبرم

من اونقدر شبیهت قدم میزدم
که از ما یجور رد پا مونده بود
که حتی نفهمیدی پشت سرت
یکی توی این جاده جا مونده بود

شاید چندسالی باید بگذره
که هرچی از این راه پُر خاطره
کی دستاتُ اون لحظه میگیره که
روی ردپاهای من راه بره
حالا که رسیدی به مقصد بگو
که من گُم شدم توی یک حادثه
رسیدن به تو آرزوی منه
کی به آرزوهای من میرسه

    ♫♫♫

چشاتو ببندو فقط فکر کن
پای اشتباهت کی نابود شد
کی هی سوخت واست جاده روشن بشه
کی خاکسترش پای تو پودر شد
کی خاکسترش پای تو پودر شد..

تا اینجاشو که پا به پات اومدم
میخندیدم اما پاهام بی حسه
به این مقصد دور که تو ذهنته
فقط مُرده ی ما دوتا میرسه

شاید چندسالی باید بگذره
که هرچی از این راه پُر خاطره
کی دستاتُ اون لحظه میگیره که
روی ردپاهای من راه بره
حالا که رسیدی به مقصد بگو
که من گُم شدم توی یک حادثه
رسیدن به تو آرزوی منه
کی به آرزوهای من میرسه


Download New Music Mohsen Yeganeh Called Jadde

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد