دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید امیرعلی بنام هواییه دلم + متن آهنگ

دانلود آهنگ امیر علی هواییه دلم با لینک مستقیم و با کیفیت 320
دانلود آهنگ هواییه دلم از امیر علی با لینک مستقیم و با کیفیت 320

Download New Music Amir Ali Called Havaeie Delam

::: کد آهنگ برای وبلاگ :::…

متن آهنگ هواییه دلم از امیر علی

 


     دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128



متن آهنگ امیر علی به نام هواییه دلم


 ♫♫♫

صدام پر از غمه
جهنمم کمه برای درک حاله من
چه سرنوشتی بود
چقدر غریب و زود
پاشد اومد تو فال من
هواییه دلم
یه جاییه دلم
که من ازش دورمو
همه میگن میاد
 اگه تورو بخواد
 نمیشه مجبورمو
ترکم نکن
بشین دوباره روبروم
یه بغضی مونده تو گلوم
بذار بگم از آرزوم
نذار بریزه آبروم
ترکم نکن
شکسته میشم از غمت
چه تلخه حرف رفتنت
فدای عطر پیرهنت
به هیچکسی نمیدمت

 ♫♫♫

تکست آهنگ امیر علی به نام هواییه دلم

 ♫♫♫


تو لحظه هایه من

عجب صداییه

آره صدای پاست

صدای آشناییه

صدای پای تو

تو گوشمه همش

آخه دلم هواییه

هواییه دلم

یه جاییه دلم

که من ازش دورمو

همه میگن میاد

اگه تورو بخواد

نمیشه مجبورمو

ترکم نکن

بشین دوباره روبروم

یه بغضی مونده تو گلوم
بذار بگم از آرزوم

نذار بریزه آبروم

ترکم نکن

شکسته میشم از غمت

چه تلخه حرف رفتنت
فدای عطر پیرهنت

به هیچکسی نمیدمت


Download New Music Amir Ali Called Havaeie Delam

نظرات 1 + ارسال نظر

عالی تو وبلاگم گذاشتمش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد