دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید سینا حجازی بنام تیک تیک + متن آهنگ

دانلود آهنگ سینا حجازی تیک تیک با لینک مستقیم و با کیفیت 320
دانلود آهنگ تیک تیک سینا حجازی

Download New Music Sina Hejazi Called Tik Tik
::: منتشر شد :::…

::: کد آهنگ برای وبلاگ :::…

Sina Hejazi - Roya دانلود آلبوم جدید سینا حجازی به نام رویا

متن آهنگ تیک تیک سینا حجازی

 


     دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128



::: این آهنگ از آلبوم رویای سینا حجازی می باشد برای دیدن سایر اهنگ ها کلیک کنید :::…


متن آهنگ سینا حجازی تیک تیک


 ♫♫♫


قدیما بچه که بودم دلم میخواست یهو بزرگ بشم
برم به ارزو هام برسم مث ستاره ها
اون روزا ساعت ها اروم رد میشدن اما من فقط
به ارزو هام فک میکردمو فک میکردم کی بشم
از اون روزا گذشت و من هنوز ندیدم ارزوهامو
ارزوم حالا بچگیامه دنیا پس بده بچگی هامو
تیک تیک تیک دقیقه ها دارن میرن
تیک تیک تیک ساعتا دارن میرن
تیک تیک تیک روزا دارن میرن کجا
تیک تیک تیک دقیقه ها دارن میرن
تیک تیک تیک ساعتا دارن میرن
تیک تیک تیک روزا دارن میرن کجا
سال به سال میگذره و من همش فک میکنم ای کاش
ارزو نمیکردم که بزرگ شم ای کاش
قدیما بچه که بودم باور کن اسمون ابی تر بود
میخندیدیمو انگار دلامون از سفره هامون خالی تر بود
از اون روزا گذشت من هنوز ندیدم اروزهامو
ارزوم حالا بچگیامه دنیا پس بده بچگی هامو

تیک تیک تیک دقیقه ها دارن میرن
تیک تیک تیک ساعتا دارن میرن
تیک تیک تیک روزا دارن میرن کجا
تیک تیک تیک دقیقه ها دارن میرن
تیک تیک تیک ساعتا دارن میرن
تیک تیک تیک روزا دارن میرن کجا
سال به سال میگذره و من همش فک میکنم ای کاش
ارزو نمیکردم که بزرگ شم ای کاش
قدیما بچه که بودم باور کن اسمون ابی تر بود
میخندیدیمو انگار دلامون از.سفره هامون خالی تر بود
از اون روزا گذشت من هنوز ندیدم اروزهامو
ارزوم حالا بچگیامه دنیا پس بده بچگی هامو

Download New Music Sina Hejazi Called Tik Tik

نظرات 1 + ارسال نظر
sevin 1395/03/01 ساعت 15:05 http://hotpot

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد