دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید سینا حجازی بنام بارون + متن آهنگ

دانلود آهنگ سینا حجازی بارون با لینک مستقیم و با کیفیت 320
دانلود آهنگ بارون سینا حجازی

Download New Music Sina Hejazi Called Baroon
::: منتشر شد :::…

::: کد آهنگ برای وبلاگ :::…

Sina Hejazi - Roya دانلود آلبوم جدید سینا حجازی به نام رویا

متن آهنگ بارون سینا حجازی

 


     دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128



::: این آهنگ از آلبوم رویای سینا حجازی می باشد برای دیدن سایر اهنگ ها کلیک کنید :::…


متن آهنگ سینا حجازی بارون


 ♫♫♫


هنوزم یادگارت یادگارت تو رو یاد من میاره
کاش می شد به یادت نباشم مگه فکر تو می ذاره
یادمه روز اول زیر بارون حواسمون نبود به کارامون
مثه دیوونه ها نگامون می کردن مردم می خندیدن به کارامون
آی بارون بارون ابری م ابراتو ببارون
آی بارون بارون چقد خوش بودم با اون
آی بارون بارون ابری م ابراتو ببارون
آی بارون بارون اونو به من برگردون
به خدا بی تو نمیشه این روزا رو سر کرد
دیوونه میشم تو نباشی دیوونه برگرد
به خدا بی تو نمیشه این روزا رو سر کرد
دیوونه میشم تو نباشی دیوونه برگرد

من هنوزم به یادت میام تو بارونا می گردم
صورتم خیسه بارونیه کی می فهمه گریه کردم
خاطرت عزیز بود عزیزم عزیز می مونه بازم
عاشقت مریض بود مریضه مریض می مونه بازم
آی بارون بارون ابری م ابراتو ببارون
آی بارون بارون چقد خوش بودم با اون
آی بارون بارون ابری م ابراتو ببارون
آی بارون بارون اونو.به من برگردون
به خدا بی تو نمیشه این روزا رو سر کرد
دیوونه میشم تو نباشی دیوونه برگرد
به خدا بی تو نمیشه این روزا رو سر کرد
دیوونه میشم تو نباشی دیوونه برگرد

Download New Music Sina Hejazi Called Baroon

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد