دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی بنام تمومش کن + متن آهنگ

دانلود آهنگ سامان جلیلی تمومش کن
دانلود آهنگ تمومش کن از سامان جلیلی

Download New Music Saman Jalili Called Tamoomesh kon

::: کد آهنگ برای وبلاگ :::…

متن آهنگ تمومش کن از سامان جلیلی

 


     دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128



متن آهنگ سامان جلیلی تمومش کن


هنوز هواتو میاره بارون دلم میخواد دوباره اَبری شه
این جدایی کی تموم میشه
هنوزم عکسات مثه همیشه کناره ساعت ِ رو دیواره
داره گریه هامو میشماره
نمیتونم دیگه بسه دیگه بسه تمومش کن
واسه بغضی که شکسته دیگه بسه تمومش کن
دیگه بسه تمومش کن

تو برای من همون عشق ِ پاک سابقی
تو هنوزم عاشقی میدونم
خیره شو بگو به من قید چی رو میزنی
تو که دل نمیکنی میدونم
تو برای من همون عشق ِ پاک سابقی
تو هنوزم عاشقی میدونم
خیره شو بگو به من قید چی رو میزنی
تو که دل نمیکنی میدونم
تو که دل نمیکنی میدونم

 ♫♫♫

درارو بستم که بوی عطرت بمونه تو هوای این خونه
همه میگن شده دیوونه
تموم دنیا بزار ببینن رو صورتم دوباره بارونو
بی تو میرم این خیابونو

نمیتونم دیگه بسه دیگه بسه تمومش کن
واسه بغضی که شکسته دیگه بسه تمومش کن
دیگه بسه تمومش کن

تو برای من همون عشق ِ پاک سابقی
تو هنوزم عاشقی میدونم
خیره شو بگو به من قید چی رو میزنی
تو که دل نمیکنی میدونم



Download New Music Saman Jalili Called Tamoomesh kon

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد