دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید پارسا چیلیک و فواد چیلیک بنام چند درصد + متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید پارسا چیلیک و فواد چیلیک به نام چند درصد
دانلود آهنگ چند درصد از پارسا چیلیک و فواد چیلیک

Download New Music Parsa Chilik Called Chand Darsad

::: کد آهنگ برای وبلاگ :::…

متن آهنگ چند درصد از پارسا چیلیک و فواد چیلیک

 


     دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128



متن آهنگ پارسا چیلیک و فواد چیلیک بنام چند درصد

از دور حواسم پرته سمت تو آره
قلبم تند تند میکوبه چون دوست داره
یه درصد دو درصد یا کمتر یا بیشتر
حواست سمتمه انقدر بسمه
من میخوام باشم بات هر جا همراه شم بات
میشه میشه
بگو که باهام میمونی قدرمو میدونی
بگو که تا آخرش تو کنار من میمونی
چشمامو میبینی دستامو میگیری میشه
بگو که باهام مینونی قدرمو میدونی
بگو که تا آخرش تو کنار من میمونی
چشمامو میبینی دستامو میگیری
سمت این خوشبختی هر دو با هم میریم

حسم حسی عجیب و احساسی راسته
قلبم تند تند میکوبه چون تو رو خواسته
یه درصد دو درصد یا کمتر یا بیشتر
حواست سمتمه انقدر بسمه
من میخوام باشم بات هر جا همراه شم بات
میشه میشه
بگو که باهام میمونی قدرمو میدونی
بگو که تا آخرش تو کنار من میمونی
چشمامو میبینی دستامو میگیری میشه
بگو که باهام مینونی قدرمو میدونی
بگو که تا آخرش تو.کنار من میمونی
چشمامو میبینی دستامو میگیری
سمت این خوشبختی هر دو با هم میریم

Download New Music Parsa Chilik Called Chand Darsad

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد