دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

دانلود آهنگ حامد محضرنیا بنام بی تو خوشحالم + متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا به نام بی تو خوشحالم
دانلود آهنگ بی تو خوشحالم از حامد محضرنیا

Download New Music Hamed Mahzarnia Called Bi To Khoshhalam

::: کد آهنگ برای وبلاگ :::…

متن آهنگ بی تو خوشحالم از حامد محضرنیا

 


     دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128



متن آهنگ حامد محضرنیا به نام بی تو خوشحالم

میگم ماله تو نیستم دیگه پات وای نمیستم دنیا بدونه تو چقد قشنگه
دیگه تورو نمیخوام دیگه پیشت نمیام دلم واست مثه یه تیکه سنگه
من بی تو خوشحالم آخه اینجا دیگه تو نیستی کنارم
همش تویه خیالم میخوام داد بزنم دوست ندارم
من بی تو خوشحالم آخه اینجا دیگه تو نیستی کنارم
همش تویه خیالم میخوام داد بزنم دوست ندارم

حالا دیگه خیلی آرومم چه خوبه که بی تو میمونم
چقد خوشحالم دیگه نیستی میخوام بگم بی تو میتونم میتونم میتونم
من بی تو خوشحالم آخه اینجا دیگه تو نیستی کنارم
همش تویه خیالم میخوام داد بزنم دوست ندارم
من بی تو خوشحالم آخه اینجا دیگه تو نیستی کنارم
همش تویه خیالم.میخوام داد بزنم دوست ندارم
من بی تو خوشحالم هی من میخوام داد بزنم دوست ندارم

Download New Music Hamed Mahzarnia Called Bi To Khoshhalam

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد