دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

دانلود آهنگ محمد علیزاده بنام همینه که هست + متن آهنگ

دانلود آهنگ محمد علیزاده همینه که هست با لینک مستقیم و با کیفیت 128 و 320
دانلود آهنگ همینه که هست از محمد علیزاده با لینک مستقیم و با کیفیت 320 و 128

Download New Music Mohammad Alizadeh Called Hamine Ke Hast

::: منتشر شد :::…
::: کد آهنگ برای وبلاگ :::…

متن آهنگ همینه که هست از محمد علیزاده

 


     دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128



متن آهنگ محمد علیزاده بنام همینه که هست

عاشق من یه جور خاص
اونجوری که تو دلت میخواست
کاری دادی دستم که همه میگن
شدم بی هوش و حواس
من تو رو دوست دارم
تو دلم هر روز دارمت
ثانیه ای میشمارمت
همین همینی که هست
عاشقی بیماری
از حالا گریه و زاری
دردی که تکراریه
همین همینی که هست

 ♫♫♫

 ♫♫♫

تکست آهنگ محمد علیزاده بنام همینه که هست

 ♫♫♫

عاشقتم  من مگه چیه
هرچی از امروز تو بگیه
گوش بده انگار دلم و دوتا
صداشونم یکیه
من تو رو دوست دارم
تو دلم هر روز دارمت
ثانیه ای میشمارمت
همین همینی که هست
عاشقی بیماری
از حالا گریه و زاری
دردی که تکراریه
همین همینی که هست
حال دلم عجیبه واسم
حالم عجیب غریب بازم
این حس جدید یه کاری کرد
که بار دیگه گرفت نفسم
من تو رو دوست دارم
تو دلم هر روز دارمت
ثانیه ای میشمارمت
همین همینی که هست
عاشقی بیماری
از حالا گریه و زاری
دردی که تکراریه
همین همینی که هست

Download New Music Mohammad Alizadeh Called Hamine Ke Hast

نظرات 1 + ارسال نظر

عالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد