دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

دانلود آلبوم جدید علی عبدالمالکی مخاطب خاص

کد آهنگ آلبوم مخاطب خاص علی عبدالمالکی
دانلود آلبوم مخاطب خاص علی عبدالمالکی با لینک مستقیم و با کیفیت 320

Download New Album Ali Abdolmaleki Called Mokhatabe Khas

::: منتشر شد :::…
::: کد آهنگ برای وبلاگ :::…


دانلود آهنگ علی عبدالمالکی به نام تو حق نداری

دانلود آهنگ علی عبدالمالکی به نام عشق من

دانلود آهنگ علی عبدالمالکی به نام وایسا

دانلود آهنگ علی عبدالمالکی به نام یهویی

دانلود آهنگ علی عبدالمالکی به نام هوا دو نفرست


 


دانلود آلبوم با کیفیت ۳۲۰ ( یکجا )


دانلود آلبوم با کیفیت ۳۲۰ ( تک اهنگ )



دانلود آلبوم با کیفیت ۱۲۸ ( یکجا )


دانلود آلبوم با کیفیت ۱۲۸ ( تک آهنگ )






دانلود تیزر تصویری با کیفیت بالا

Download

دانلود تیزر تصویری با کیفیت متوسط

Download


آهنگ های این آلبوم عبارت اند از:
وایسا ؛ هوا دونفرست ؛ دلم مونده رو دستم ؛ عشق من ؛ یهویی ؛ مخاطب خاص و ...

هوا دو نفرست تو نیستی پیش من

دلم تنگه واسه با تو قدم زدن

هوا دو نفرست جای تو خالیه

کجایی ببینی کجایی عشق من


وایسا باید جواب قلبی که عاشق کردی رو بدی

وایسا هنوز یه چیزایی مونده که باید به من بگی

وایسا باید تموم خاطره هامو به من پس بدی


دلم مونده رو دستم هنوز منتظر هستم

برم یا که بمونم اخه بدجوری خستم

واست دل بیقراره چشات گیرایی داره

دلم مونده رو دستم چی میشه بگی اره

بیا قلبمو نشکن نگیر عشقتو از من

همه دنیا رو گشتم نبود مثل تو اصلا


چی باعث شده چشمات اشکی بشه

چی تونسته بغض تو رو بشکنه

عشق من

تموم خوشیهای من مال تو

تموم غمای تو سهم منه

عشق من

چی باعث شده اینجوری دلخوری

چی میخوای بگی حرفاتو میخوری

عشق من

چی باعث شده خسته ای از همه

تو حرفات یه دنیا غمه و ماتمه

عشق من


یهویی عزیز دلم شدی

یهویی تو همه کسم شدی

یهویی مهرت به دلم نشست

یهویی خود نفسم شدی


آهای مخاطب خاص

دلم یهو تو رو خواست

برای این دل من

نزاشتی هوش و حواس

آهای مخاطب خاص

اجازه دست شماست

قبول هر چی بگی

عاشقت اینجوریاست


چه قدر زیبا شدی تو عکسایی که با هم دیگه لب دریا گرفتیم

چه جایی که با همدیگه رفتیم

چقد با هم از این عکسا گرفتیم

چقد با هم تو ساحل



متن آلبوم جدید علی عبدالمالکی مخاطب خاص  :



Download New Album Ali Abdolmaleki Called Mokhatabe Khas

نظرات 10 + ارسال نظر

سلام
وبلاگت عالیه
ممنون از شما

امیر 007 1394/05/14 ساعت 17:08

عاشقتم علی

هستی 1394/04/14 ساعت 15:42

مرسی عالی بود

مینا 1394/04/05 ساعت 16:13

مرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی.....عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود

فخر 1394/04/05 ساعت 16:10

رایا 1394/03/21 ساعت 18:10

باران 1394/03/16 ساعت 18:56

عالی بود رسی

مهسا 1394/03/13 ساعت 16:30

یعنى البوم جدیدت حرررررررررف ندااااااره اقاى عبدالمالکى, اولین اهنگى که از البومت شنیدم هوا دو نفرست بود که همسرم پشت تلفن برام با این اهنگ میخوندش

پری ناز 1394/02/06 ساعت 22:24

بسیار عالی
خوشحال میشم به وبم سر بزنید
اگه تبادل لینک موافق بودین پیام بزارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد