دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

دانلود آهنگ پویان بنام انگار عاشق شدم + متن آهنگ

دانلود آهنگ پویان انگار عاشق شدم
دانلود آهنگ انگار عاشق شدم از پویان

Download New Music Pouyan Called Engar Ashegh shodam

::: کد آهنگ برای وبلاگ :::…

متن آهنگ انگار عاشق شدم از پویان

 


     دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128



متن آهنگ پویان بنام انگار عاشق شدم

نگات هر لحظه تو قلبم یه حس تازه میذاره
دلم از رفتنت هر دم چه بی اندازه غم داره
هوا بارونیه امشب دلم از غصه غم داره
تا برگردی شب و روزا تو رو هر لحظه کم داره
چشمات همون نور امیده که توی قلب من روشنه
قلبی که بی تو آروم نمیشد داره واسه خودت میزنه
اسمت همه جا ورد زبونمه به نگاه تو بر زدم
دیدمت تو رو نزدیک یه رویا انگار عاشق شدم انگار عاشق شدم
یه رد مهربونی هست توی چشمایی که دیدم تموم حستو یکجا
من از دستات فهمیدم
فقط آرامشت بسه واسه یک عمر خندیدن
تموم شهر دیگه مارو کنار همدیگه دیدن
چشمات همون نور امیده که توی قلب من روشنه
قلبی که بی تو.آروم نمیشد داره واسه خودت میزنه
اسمت همه جا ورد زبونمه
دیدمت تو رو نزدیک یه رویا انگار عاشق شدم
انگار عاشق شدم

Download New Music Pouyan Called Engar Ashegh shodam

نظرات 1 + ارسال نظر
Abolfazl 1394/03/01 ساعت 01:10 http://ghadimusic.blogsky.com/

به منم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد