دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

چرا بلاگفا از دسترس خارج شده است ؟ آخرین خبرها از بلاگفا

تیم مدیریت این سایت در صفحه اصلی، آورده است: «کاربران محترم و همراهان عزیز سایت. نیاز به تغییر مکان سرورهای سایت بود که اینکار در اواخر هفته پیش آغاز شد اما متاسفانه این انتقال طبق برنامه پیش نرفت و در این بین به سخت افزارهای مهم سایت آسیب جدی رسیده است. برطرف کردن مشکل نیاز به چند روزی وقت دارد و احتمالا اینکار تا ابتدای هفته جاری (هفته آخر اردیبهشت ماه) بطول خواهد انجامید و امیدواریم پس از آن خدمات سایت بصورت عادی ادامه پیدا کند. عمیقاً از آنچه پیش آمده متاسفیم. از صبر و شکیبایی شما متشکریم.»
  
البته این موضوع با ابهاماتی همراه است که ما آن را از علیرضا شیرازی، مدیر بلاگفا جویا شدیم که می توانید با همراهی دیجیاتو، در ادامه آن را مطالعه کنید.

علیرضا شیرازی در مورد زمان بازگشت بلاگفا به شرایط قبلی به دیجیاتو گفت: مشکلات سخت افزاری برای سرورهایمان در کانادا پیش آمده، که طی اعلام تیم پشتیبانی تا ۴ روز این مشکلات برطرف می گردد و با در نظر گرفتن کپی دیتاهای سایت و کارهای دیگر، می توان گفت این مشکل طی ۵ روز حل می شود.

با این وعده شیرازی، سرویس ها و بلاگ هایی که در دسترس نیستند تا روز ۳ شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه در اختیار تمام کاربران و مخاطبین قرار خواهند گرفت.

مدیر سایت بلاگفا درباره اینکه «چرا سرورهای سایت را به ایران منتقل نمی نمایید؟» اظهار کرد: چرا باید این کار را بکنیم. در صورت انتقال سرورها به ایران فقط ممکن است سرعت اتصال برخی از کاربران به سایت بهتر شود.

وی ادامه داد: در کشورمان قوانین روشنی برای ارائه خدمات دیتاسنترها و سرورهای اختصاصی وجود ندارد. من خودم کاربر برخی از سرورهای داخلی هستم و باید بگویم برخی از دیتاسنترهای ایرانی، ارتباطشان با شبکه داخلی و ملی قطع است چه برسد به ارتباط با خارج از کشور.

شیرازی افزود: در ضمن باید گفت سرورهای اختصاصی خارج از کشور، بسیار ارزان تر و به صرفه تر از نمونه های داخلی است.



مدیر بلاگفا درباره شایعات مبنی بر هک شدن سایت به دیجیاتو اعلام کرد: نه این طور نیست. ما از ابتدا قرار بود با یک برنامه ریزی درست، تغییراتی در دیتا سنتر خود انجام دهیم و سرورهای جدیدی را اضافه نماییم اما مشکلی در کانادا بوجود آمد و آنها اعلام کردند که تغییراتی برای ۲ تا ۴ ساعت انجام می گردد.

وی اضافه کرد: البته این تغییرات چند ساعته در نهایت منجر به فرآیند انتقال ۴ روزه شد و ما پس از تحویل گرفتن سرورها، کار کپی اطلاعات را طی یک روز انجام می دهیم تا بلاگفا هر چه زودتر در دسترس کاربران قرار گیرد. هیچ هکی انجام نشده و سرورهای ما در روزهای اخیر از مبدا قطع بوده اند.

شیرازی با اشاره به اینکه «نگران کاهش کاربر به خاطر در دسترس نبودن بلاگ ها و بروزرسانی نیست»، بیان کرد: بیشتر بلاگ ها در دسترس هستند اما نمی توانند به روز رسانی شوند. پس تاثیری در ادامه همکاری کاربران قبلی وجود ندارد هر چند که در نمایش برخی از بلاگ ها مشکلاتی نیز موجود است.

بروزرسانی ۲۳ اردیبهشت ۹۴
علیرضا شیرازی در پاسخ به پیگیری دیجیاتو اظهار کرد: شرکت هاستینگ کانادایی که پیگیر کار است، قطعات و تجهیزات را به کمپانی اصلی ارجاع داده و طبق پاسخی که دیروز به من دادند، حداقل ۴ روز دیگر برای رفع این مشکل باید صبر کرد.

وی ادامه داد: ما می توانیم یک نسخه پشتیبان بگذاریم، اما فکر می کنیم ارزش دارد صبر نماییم تا این مشکل بر طرف شده و تمامی مطالب تا روز پنج شنبه هفته پیش برگردد. واقعا کنترل این امر از دست ما خارج است و شرکت طرف قرار داد ما نیز عجله ای برای رفع مشکل ندارد که این سبب شده، کار ما به آرامی پیش می رود.

رئیس سایت بلاگفا، اضافه کرد: در سال های گذشته نیز چنین مشکلاتی برای سایت پیش آمده بود که ظرف ۲ یا ۳ روز بر طرف شده بود. البته ارزش دارد که ۱۰ روز صبر نماییم تا بدون مشکل وضعیت سایت به حالت قبل برگردد.

بروز رسانی ۲۷ اردیبهشت ۹۴
مدیریت بلاگفا در صفحه اول این سایت نوشت: «زمان اعلام شده توسط شرکت خارجی در طول هفته گذشته تغییر کرده است. ما دائماً در حال پیگیری هستیم و به محض دسترسی به اطلاعات، فعالیت عادی سایت را آغاز خواهیم کرد اما متاسفانه بخش اصلی و مهم کار از دست ما خارج است. تمام تلاش ما این است که اطلاعات کاربران تا آخرین ثانیه ها حفظ شود و معتقدیم این ارزش صبر را دارد. اما در صورتی که وضعیت فعلی مدت زیادی طول بکشد ما وبلاگها را با استفاده از نسخه پشتیبان قدیمی تر اطلاعات فعال خواهیم کرد. به ما یک هفته دیگر فرصت دهید.»



البته علیرضا شیرازی، مدیر سایت بلاگفا دیروز همزمان با این تکمیلی، توییتی با محتوای زیر منتشر کرد:



حالا باید یک هفته دیگر منتظر ماند و دید سایت بلاگفا به حالت عادی خود بر خواهد گشت یا مجبور است مدتی را نیز با نسخه پشتیبان قدیمی اش سر کند.

برچسب‌ها:blogfablogfa.comاختلالات بلاگفابلاگ فابلاگفاسرویس بلاگ دهی بلاگفاعلیرضا شیرازیهک بلاگفااشتراک‌گذاری:
مطلب قبلی
فضاپیمای از کنترل خارج شده روسیه در اقیانوس آرام سقوط کرد
مطلب بعدی
پلی استیشن؛ برندی که می توانست کسب و کار موبایل سونی را نجات دهد

مطالب مرتبط

۱۶۰۰ دیدگاه

- +
۳۳
Saafa
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۷:۴۹
همون جمله “عمیقاً از آنچه پیش آمده متاسفیم”، به تموم جملاتی که روزانه از مسئولین میشنویم می ارزه بخدا.
پاسخ
- +
۱
امیر
در جواب به Saafa
۲ خرداد ۱۳۹۴ ۲۲:۳۶
حالا دیدی همون جمله عمیقا متاسفیم هم مفت نمی ارزه؟! دیدی بلاگفا هم لنگه اونای دیگست؟! دیدی تعطیلی ۲ روزه تبدیل به ۲۰ روز شده؟! دیدی؟ …
پاسخ
- +
۰
واسه خنده
در جواب به امیر
۷ خرداد ۱۳۹۴ ۰۱:۲۶
دیجیاتو لطفأ کامنتای جدیدو توی همین سه پیج اول بذار
چون خیلیا حوصلۀ خووندن بقیه رو ندارن !
تو دیگه شیرازی بازی درنیار !
پاسخ
- +
۰
امیرعلی
در جواب به واسه خنده
۷ خرداد ۱۳۹۴ ۱۴:۵۳
خخخخخخخ
پاسخ
- +
۰
fariba
در جواب به امیرعلی
۸ خرداد ۱۳۹۴ ۲۲:۲۰
آره والا راست میگی
باس دوساعت بشینم کامنتمو پیدا کنم
هه هه
عجب زندگیه شده هاااااااااااااااااا
- +
۰
نسترن
در جواب به واسه خنده
۷ خرداد ۱۳۹۴ ۱۴:۵۶
عاقا منم عشقمو گم کردم هرکی پیداکرد لطفا به بخش اطلاعات بلاگفا اطلاع بده لدفن (: خخخخ
پاسخ
- +
۰
سیما
در جواب به واسه خنده
۸ خرداد ۱۳۹۴ ۲۰:۲۰
بچه ها اینطور ک معلومه بلاگفا حالاحالا ها وصل نمیشه میگم اونایی ک دوستاشونو گم کردم برن تو میهن بلاگ یا … با همون ادرس قبلیاشون وب بسازن اینطور خیلی بهتره کیا موافقن؟
پاسخ
- +
۰
ارغوان
در جواب به سیما
۸ خرداد ۱۳۹۴ ۲۰:۴۸
خب اگه با ادرس قبلی یه وب دیگه درست کنم اونوخ اگه بلاگفا الکی مثلا خوب شد (خیال باطل) ۲باره وبلاگمو با همون ادرس بلاگفا دارم یا میپره؟
- +
۰
نگار
در جواب به امیر
۶ خرداد ۱۳۹۴ ۱۶:۰۸
ای بابا عاغا من وبمو میخوام اه :(
پاسخ
- +
۰
مهتاب
در جواب به نگار
۷ خرداد ۱۳۹۴ ۰۹:۴۴
منم وبمو میخام عاغا
دوستام کاش بیان اینجا ازشون خبری بگیرم
پاسخ
- +
۰
پرستش
در جواب به مهتاب
۸ خرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۰۷
یکی بگه این بلاگفا درست میشه یا نههههههههههه
خداونداااا:'(
- +
۰
بهار
در جواب به نگار
۶ خرداد ۱۳۹۴ ۱۷:۱۶
یک عدد غلط املایی یافتم تو اطلاعیه جدید بلاگفا!
نوشته کشور مطبوع! مطبوع؟:O مطبوع یعنی دلخواه ! معلومه کانادا دلخواهه ولی جاش اینجا نیست …
متبوع درسته ، مورد تبعیت….
از صاحبان با سواد! بلاگفا بعیده یه همچین سوتیییی
پاسخ
- +
۰
حالا هر کی
در جواب به بهار
۷ خرداد ۱۳۹۴ ۱۵:۵۷
دقیقا بهار
- +
۰
بهار
در جواب به بهار
۶ خرداد ۱۳۹۴ ۲۳:۳۱
میگم خبر دارید این تعطیلی بلاگفا و این خبر گزاری دیجیاتو برا ما آب نشد ولی برا دیجیاتو نون شد؟ هر بار میام یه دویست تایی کامنت اضافه شده!
- +
۰
المیرا
در جواب به بهار
۶ خرداد ۱۳۹۴ ۱۸:۵۱
خخخخ…..بنده های خدا هنگ کردن حالا شما به بزرگواری خودت ببخش!!!!
من دلم واسه وبم و یچه های وبم تنگ شده…کی درسته میشه اخه؟؟؟
- +
۰
محمد
در جواب به بهار
۸ خرداد ۱۳۹۴ ۱۲:۲۵
اینا اگه سواد داشتند بلاگفا نابود نمیشد که. یه عده بیسواد رانتخوار جمع شدند اینم سد نتیجه اش!! به جای عذرخواهی از ته وجودشون بهتره بمیرن نکبتا
- +
۰
sabra
در جواب به بهار
۸ خرداد ۱۳۹۴ ۲۳:۰۰
سلام
هه هه
بچها فقط اومدم بگم بلاگفا هنوز نیومده
دیییییییییییییییی
- +
۰
امیرع
- +
۰
L nAZ JuN
در جواب به بهار
۷ خرداد ۱۳۹۴ ۲۳:۱۰
LiKe
لآیکــ دآره حــرفــآتـون اَســآسیـــــــــــ…
[بهـآر&المیــرآ]
- +
۰
مهسا
در جواب به نگار
۷ خرداد ۱۳۹۴ ۱۸:۱۷
میگم یکی آشنا نداره کانادا بزنگه بگه دقیقا الان کاندا تعطیله یا نه؟
پاسخ
- +
۰
حالا هر کی
در جواب به مهسا
۸ خرداد ۱۳۹۴ ۱۸:۳۵
من دختر عموی پسر عموی عموی بابام کاناداس.. اگه تو بخوای بش میزنگم چرا که نه
خخخخخخخ
- +
۰
س
در جواب به مهسا
۷ خرداد ۱۳۹۴ ۲۳:۲۳
یه شنبه یکشنبه تعطیل بودن که دوشنبه هم معلوم نبود چی بوده تعطیل رسمیشون بوده …همین….
بهونه ست دیگه عزیزم تعطیلات…بهونه…وگرنه که این هفته تعطیل بودن به فرض ۱۵ روزه گذشته چی؟
اعصابم دیگه خورده…گندشو دراوردن به قرآن.اه
- +
۰
س
در جواب به مهسا
۷ خرداد ۱۳۹۴ ۲۳:۲۹
میدونید پشتیبانو چرا نمیذارن؟ چون مطالبمون میپره…اینو از لا به لای حرفای شیرازی هم میتونید بفهمید…وگرنه اکر پشتیبان جواب میداد قطعا این کارو میکرد تا به قول خودش هزاران دلار!!!! هم خرج نمیکردن…
واقعا دیگه خسته کننده شده…نه جایی برای اینکه حرفامونو به گوش شیرازی برسونیم…نه اون کاربر براش مهمه…فقط ۲۲ روز مسخره شدیم
- +
۰
هووووووف
در جواب به امیر
۶ خرداد ۱۳۹۴ ۰۸:۳۴
بیخیال بابا………من که اعتیادم ترک شد. دیگه از خیر بلاگفا گذشتم. به جهنم!!!!! اصن درست نشه. اسکل کردن مارو!!! نمیتونن درستش کنن همش چرت میگن فلان روز دیگه!!! ما که بیخیال شدیم.بدرود بلاگفااااا…………
پاسخ
- +
۰
L nAZ JuN
در جواب به هووووووف
۶ خرداد ۱۳۹۴ ۱۴:۳۶
منــم دیگه مث روزآی اول نیستـم ، از اثر اعتیــآدم فک کنم یه کوچولووو کم شده |:
ولـــــــی بــلآگفـــآ غلـــــــــــــــطه اضـــآفـه میکنه که درست نشــه ! =/ ;( =(
منکــه بجـــز بلآگفــآ جـآیی ندآرم سرگرم شم :(((
تــآزه ، من تو وبممممم یه دوستــه تووووپپپپ دآشتممممممممم…..
دلم برآش تنگوووولییییییییییییییییییییده…
تنهـآ ارتبــــآطم بآهــآش وبـــــــ بودد ;((
عـــــری کوجآآآییییییییییییییی ؟؟؟
http://www.dadashichat.com/theme/images/smilies/(s558).gif
پاسخ
- +
۰
mina
در جواب به L nAZ JuN
۷ خرداد ۱۳۹۴ ۱۱:۳۶
خخخخخخخخخخخخ..
ایشالا که درست شه بلاگفا تا همه تون به دوستاتون برسین
منو عشقم که قبل تعطیل شدن بلاگفا همو پیدا کردیم خداروشکرررررر..تعطیلیه بلاگفاهم جدامون نکرد
اما این بلاگفا فک نکنم درست شدنی باشه ها..همه مون سرکاریم بابا..تازه من یه وب دیگه واسه مسابقات دانشگاه دارم اون باید هرروز آپ میشد
- +
۰
دولادل
در جواب به L nAZ JuN
۷ خرداد ۱۳۹۴ ۱۱:۴۹
منم فرزادمو میخوام بخدا دلم واسش شده ی ذره دیگه نمیتونم تحمل کنم
- +
۰
دلشکسته
در جواب به L nAZ JuN
۷ خرداد ۱۳۹۴ ۰۰:۰۳
منم دلم برا اونی که کاربر نامر وان وبلاگم بود تنگ شده….^ _ ^
میدونم دل اون بیشتر از من تنگ شده….الان ازاینکه بی خبره از من دق کرده میدونم…
- +
۰
پرستش
در جواب به L nAZ JuN
۶ خرداد ۱۳۹۴ ۲۳:۵۱
منم سعیدمو میخواااااااام
- +
۰
عطیه
در جواب به L nAZ JuN
۷ خرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۲۱
هههههههههههههه خخخخخخخخخخ همتون لو رفتین….خخخخخخخ………….بابا احساساتی نشین اسم مخاطباتونو نگین زشته!!!!!!!!!!!!
- +
۰
عطیه
در جواب به L nAZ JuN
۸ خرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۳۲
چقد ساده بودم که فک میکردم بعد دوروز بلاگفا درست میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!هیییییییییییییییی…………….تا اول تیر هم درست نمیشه حالا ببینین!!!!
- +
۰
جیگر
در جواب به L nAZ JuN
۸ خرداد ۱۳۹۴ ۱۰:۴۵
بلاگفا خدا ازت نگذره که منو به این روز انداختی…..
- +
۰
حالا هر کی
در جواب به L nAZ JuN
۸ خرداد ۱۳۹۴ ۱۸:۳۷
خخخخخخ منظورت از عری عرفان بود
- +
۰
حالا هر کی
در جواب به L nAZ JuN
۸ خرداد ۱۳۹۴ ۱۸:۳۹
تعطیلیه بلاگفا تا الان ۲ تا خواننده داده
یکی لوسی یکی ارغوان
خوبه خوبه
- +
۰
مهسا
در جواب به L nAZ JuN
۸ خرداد ۱۳۹۴ ۱۹:۰۰
بله خوشحال میشم اگه لطف کنید و ضمنا سلام منم به دختر عموی پسر عموی عموی باباتون برسونین حتما….هههه
- +
۰
لوسی
در جواب به L nAZ JuN
۷ خرداد ۱۳۹۴ ۱۹:۲۴
این شعر و تقدیم میکنم به همه عاشقای بلاگفا خخخخخ
بارون بارید تو بارون اشکای چشامو ندید
لذت وبگردی رو ازم گرفت من موندم و یه تب شدید (این تب و خوب اومدم خخ )
بلاگفا من تنهااااام تو که قهری باهام
نمونده تو سینت عشقی برام
حالا من اسیر فاصلهههههههههههههه هااااااااااااام
قطع کردی ارتباطتو با من
تصمیمتو گرفتی ناااااااااامرد
حالا من موندم چشم به راه…..
ممنونم ممنونم ممنونم….
- +
۰
L nAZ JuN
در جواب به L nAZ JuN
۷ خرداد ۱۳۹۴ ۲۳:۳۲
عطــیـه مگـه میشــه آخـه =(((
دیگــه صبــــرم فــرآر کـرده ایکبیــری =/
میگم تـآ شـآید اونم بـآشـه اینجــآ =)
عـــــــــرفـــــآننننننننننننننننن ;(((((
من میخـــآمتـــــــ…
دآرم میــشـــم خــرآبتــــــــ =(((
- +
۰
L nAZ JuN
در جواب به L nAZ JuN
۷ خرداد ۱۳۹۴ ۲۳:۲۹
هخخخخخ لــــوســـــی خیلــــــــی جیگــَر اومدیییی =(((
- +
۰
ارغوان
در جواب به هووووووف
۶ خرداد ۱۳۹۴ ۰۹:۲۷
ولی من نمیخوام ترک کنم
بدون بلوگفااااا میمیرم….. ) :
پاسخ
- +
۰
عطیه
در جواب به ارغوان
۷ خرداد ۱۳۹۴ ۰۰:۰۹
اگه فاصلـــه افتاده اگه من با خودم سردم…..
بلاگفا!!! کاری با دلم کردی که فکــرشم نمی کردم…..
چه آسون دل بُریدی از دلــی که پای تو گیــره……
که از این خرابترم !!! باشی واسه تو نفسـش میره…..
نمی ترسم اگه گاهــی دعــامون بــی اثــر می شه….
همیـشـه لحظه ی آخـــر خـــدا نزدیکتر می شه……..
تو رو دستِ شیرازی!!!! دادم که از حـالم خبــر داره…..
که حتی از تو چشماشـو یه لحظه برنمی داره……
تو امید منی اما داری از دستِ من میری……
با دستای خودت داری همه هستیمو می گیری…….
دعا کردم تو رو بازم با چشمی که نخوابیده……..
مگه میذاره دلتنگی.؟؟مگه گریه امون میده؟؟
مریضم کرده تنهایی ببین حالم پریشونه………
من اون قدر اشک میریزم که برگردی به این خونه……
حسابش رفته از دستم شبایی رو که بیدارم……….
شاید از گریه خوابم برد درارو باز میذارم………
- +
۰
حالا هر کی
در جواب به ارغوان
۷ خرداد ۱۳۹۴ ۱۵:۴۳
کسی منو نمیخواد احیانا؟؟خخخخخخ
عشق تو اینجور جاها همش چرته بچه ها
- +
۰
در امتداد شب
در جواب به ارغوان
۷ خرداد ۱۳۹۴ ۱۵:۲۱
اخه دیگه بلاگفایی نیس که بخای ترک کنی یا نکنی.
- +
۰
ارغوان
در جواب به ارغوان
۸ خرداد ۱۳۹۴ ۱۲:۴۵
بلوگفا ترکم نکن من بی تو بیمارم….
- +
۰
محمد
در جواب به ارغوان
۸ خرداد ۱۳۹۴ ۱۹:۲۴
لایک لوسی حسابی گل کاشتی
حالا واقعا لوسی یا لوسی؟خخخ
- +
۰
سیما
در جواب به ارغوان
۷ خرداد ۱۳۹۴ ۲۰:۰۰
دوستان من ی نظری دارم میگم بیاید تو میهن بلاگ یا ی جا دیگه با همون ادرسایی ک قبلن داشتیم وب بسازیم بعد همیگرو پیدا کنیم اینطور ک معلومه حالا حالا ها بلاگفا وصل نمیشه
- +
۰
roya_Ghasemzadeh
در جواب به امیر
۶ خرداد ۱۳۹۴ ۰۰:۲۵
این هم ۵ خرداد
کاربران محترم و همراهان عزیز سایت
نیاز به تغییر مکان سرورهای سایت بود که اینکار در اواخر هفته پیش آغاز شد اما متاسفانه این انتقال طبق برنامه پیش نرفت و در این بین به سخت افزارهای مهم سایت آسیب جدی رسیده است. برطرف کردن مشکل نیاز به چند روزی وقت دارد امیدواریم پس از آن خدمات سایت بصورت عادی ادامه پیدا کند. عمیقاً از آنچه پیش آمده متاسفیم.
از صبر و شکیبایی شما متشکریم
تکمیلی (پنج خردادماه): همانطور که قبلاً اعلام شد برای حل مشکل از خدمات یک شرکت خارجی استفاده کرده ایم که این شرکت زمان بررسی و حل مشکل را چندین بار تغییر داده است و متاسفانه به دلیل تعطیلات در کشور مطبوع شرکت فوق پیگیری و اعلام وضعیت در روزهای اخیر به تاخیر افتاده است به محض دریافت اطلاعات جدیدتر آنرا به اطلاع شما خواهیم رساند.
پاسخ
- +
۱
زهرا
در جواب به roya_Ghasemzadeh
۷ خرداد ۱۳۹۴ ۰۰:۰۲
عه ینی باز بلاگفا یک هفته دیگر فرصت میخاهد عایا؟؟؟؟خخخخخ
پاسخ
- +
۰
حالا هر کی
در جواب به زهرا
۷ خرداد ۱۳۹۴ ۱۵:۵۵
اینطور ک از شواهد معلوم است بلی
خخخخخ
- +
۰
در امتداد شب
در جواب به زهرا
۷ خرداد ۱۳۹۴ ۱۵:۱۸
نه بابا
باور کن بلاگفا رو حک کردن تموم شده رفته وگرنه تا الان باید یه خبری ازش میشد.
- +
۰
رومینا
در جواب به زهرا
۷ خرداد ۱۳۹۴ ۲۰:۵۹
من دیگه خستههههههههههه شدم روحم میناله
چرا کسی جوابگو نیییییییییییییییییییییییییییییییست!
خدایااااااااااااااااااااا چراااااااااااااااااااااا عاااااااااااااااااخه چراااااا؟؟؟؟
گناه ما چی بود که کاربر بلاگفا شدیم؟ این چه عذابی بود که برما نازل کردی….
- +
۰
L nAZ JuN
در جواب به زهرا
۸ خرداد ۱۳۹۴ ۰۸:۱۷
ر امتـدآد شب.. جون عمتو شوهر عمتو…اووو…
بس کن بآبآ
خودم دآرم یک صدم ازامید رو بزوووور با قایم موشک پیدآ میکنم تو خودم
تو دگ بدترش نکن دگ جونه عممت =]
- +
۰
علی
در جواب به roya_Ghasemzadeh
۷ خرداد ۱۳۹۴ ۱۴:۳۴
افای شیرازی ی همت و مرد انگی کن و بگو اگه نمیشه و بلاگفا راه نمی افته ما تکلیف خودمون رو بدونیم دیگه بیشتر از این مارو سر کار نذار
پاسخ
- +
۰
ارغوان
در جواب به علی
۷ خرداد ۱۳۹۴ ۱۸:۱۳
حالا هرکی” منظورم کشورشون بود که رفته تعطیلات….
شمام که به همه چی گیر شیش پیچ میدینااااا
- +
۰
عطیه
در جواب به علی
۷ خرداد ۱۳۹۴ ۲۰:۴۰
من دلم خیلی تنگ شده!پوسیدم دیگه…بلاگفااااااااااااااااااااا………………………………………
کی درست میشه کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یعنی میشه فرداشب درست شه؟؟!!!! جواب:هرگز!!!!!!!! هییییییی…………
- +
۰
لوسی
در جواب به roya_Ghasemzadeh
۸ خرداد ۱۳۹۴ ۲۳:۳۸
یا واقعا لو چهلممممممممممم….خخخ
ن واااقعا لوسم ( ;
پاسخ
- +
۰
ارغوان
در جواب به roya_Ghasemzadeh
۶ خرداد ۱۳۹۴ ۰۹:۲۹
من موندم الان چه موقع تعطیلات رفتنه؟؟؟؟؟
لابد تعطیلات آخر سال هههه
پاسخ
- +
۰
حالا هر کی
در جواب به ارغوان
۷ خرداد ۱۳۹۴ ۱۵:۵۳
تعطیلات رفتن؟؟؟ !!! کشورشون تعطیله تعطیلات ک نرفتن
تعطیلات آخر سال؟؟!!!!!!
باووو چی گفتیا
- +
۰
L nAZ JuN
در جواب به ارغوان
۸ خرداد ۱۳۹۴ ۱۰:۴۹
آخــی-> بهــــــآر <- جـونـ ؟
بــدون وبــتـــ ؛ نسخه پشتیبـــآن میخـآیی چیکــآر آخـه ؟ ۰-۰
- +
۰
بهار
در جواب به ارغوان
۷ خرداد ۱۳۹۴ ۲۳:۵۸
من وبلاگمم نمیخام فقط یه نسخه پشتیبان بدن بهم کفایت میکنه …. اصلا احساس میکنم کل خاطراتم سوخت شده یه چیزی گم کردم ،….
من بک آپ خاطراتمو میخام …..:'(
- +
۰
ارغوان
در جواب به roya_Ghasemzadeh
۶ خرداد ۱۳۹۴ ۱۰:۱۱
بچه ها بچه ها آقای شیرازی همین الان یه اطلاعیه زده با این عنوان:
وبلاگ‌نویسان صبور باشند/ تاکنون بیش از ده‌ها هزار دلار هزینه کردیم.
مدیر بلاگفا در خصوص تعطیلی ۲۰ روزه سایت بلاگفا گفت: از وبلاگ‌نویسان می‌خواهم صبور باشند تا بتوانیم آخرین اطلاعات را بازگردانیم و سرویس را با همان شرایط و کیفیت فعال کنیم.
علیرضا شیرازی، مدیر بلاگفا در گفت‌وگو با خبرنگار فضای مجازی خبرگزاری فارس در خصوص طولانی شدن تعطیلی سایت بلاگفا اظهار داشت: در هنگام تغییر مکان سرورهای سایت، برخی از قطعات آسیب دیده است؛ برگشت اطلاعات یک پروسه زمان بر است.
وی با بیان اینکه برای حل مشکل از خدمات یک شرکت خارجی استفاده کرده‌ایم گفت: ما برای پشتیبانی از لحاظ هزینه گران‌ترین و از لحاظ زمانی کمترین سرویسی را که ممکن بود گرفتیم؛ طی آخرین پیگیری در پنج شنبه هفته گذشته از سوی این شرکت خارجی اعلام شده است که این پروسه‌ چند روزی طول خواهد کشید.
شیرازی ادامه داد:‌ ما چندین بار تماس گرفتیم و تمام اصرارمان هم این بوده است که زمانی بدهند تا بتوانیم کاربران را از زمان دقیق در دسترس قرار گرفتن سایت مطلع کنیم.
وی افزود: این تغییر سرورها باید در زمانی بین ۵ تا ۶ ساعت انجام می‌شد اما در این بین ما دسترسی به یکسری از سرورهایمان را از دست دادیم و ۲ تا از سیستم‌هایمان اصلاً در دسترس نبودند که بتوانیم مجدد کار را شروع کنیم و چون ما دسترسی نداشتیم به بخشی از نرم‌افزار و اطلاعاتمان، مجبور شدیم از یکسری سرویس‌های دیگر استفاده کنیم و گروه دیگری روی این مشکل کار کنند تا ما بتوانیم اختلال پیش آمده را حل کنیم.
مدیر بلاگفا در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه ممکن است آخرین مطالب جدید منتشر شده از سوی کاربران از دسترس خارج شود؟ گفت: ما علاقه‌مان این است که تا ثانیه آخری که کاربران با سیستم کار کردن اطلاعات را حفظ کنیم. برای حل این مشکل به نظر می‌رسد باید تا آخر این هفته منتظر پاسخ شرکت پشتیبان باشیم.
وی با تأکید بر اینکه تنها کاری که می‌توانستیم بکنیم این بود که بهترین و گران‌ترین خدمات را به کار بگیریم تا مشکل سایت برطرف شود، افزود: تاکنون بیش از ده‌ها هزار دلار هزینه کردیم تا این مشکل حل شود.
شیرازی تأکید کرد: من از وبلاگ‌‌نویسان می‌خواهم صبور باشند تا بتوانیم آخرین اطلاعات را بازگردانیم و سرویس را در آخرین لحظه‌ای که قطع شده است با همان شرایط و کیفیت فعال کنیم؛ این سرویس حاصل دست رنج ماست در عین حال نسبت به کاربران هم احساس وظیفه می‌کنیم چون سال‌هاست همراه ما هستند.
نظرتون چیه دوستان عایا امیدی هست ؟؟؟
پاسخ
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد