دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

دانلود آهنگ قیصر بنام عزیزم + متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید قیصر عزیزم
دانلود آهنگ عزیزم از قیصر

Download New Music Gheysar Called Azizam

::: کد آهنگ برای وبلاگ :::…

متن آهنگ عزیزم از قیصر

 


     دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128



متن آهنگ قیصر بنام عزیزم


♫♫♫

روزی که شروعش همراه تو باشه
به روز بی نظیره عزیزم
اوج زندگیمه تو لحظه ای که دستام
دستاتو میگیره عزیزم
میخوام اینو بدنی به خوبیت توی دنیا
دیگه پیدا نمیشه
تنها آرزوم اینه که تا ابد کنار من بمونی
تا همیشه همیشه

♫♫♫

عزیزم عزیزم
دستامو بگیر میخوام که آروم بگیرم
اگه یه روز تو پیش من نباشی میمیرم
من از گرمی اون نگاه تو نفس میگیرم
عزیزم عزیزم
دستامو بگیر میخوام که آروم بگیرم
اگه یه روز تو پیش من نباشی میمیرم
من از گرمی اون نگاه تو نفس میگیرم

♫♫♫

ترانه و شعر آهنگ عزیزم قیصر

♫♫♫

غم و عصه کنار تو دیگه معنی نداره
زندگی کنارت واسه من شادی میاره
فص زندگی هر جا که تو باشی بهاره بهاره

♫♫♫

عزیزم عزیزم
دستامو بگیر میخوام که آروم بگیرم
اگه یه روز تو.پیش من نباشی میمیرم
من از گرمی اون نگاه تو نفس میگیرم

♫♫♫

متن آهنگ عزیزم قیصر

♫♫♫

روزی که شروعش همراه تو باشه
به روز بی نظیره عزیزم
اوج زندگیمه تو لحظه ای که دستام
دستاتو میگیره عزیزم
عزیزم عزیزم
دستامو بگیر میخوام که آروم بگیرم
اگه یه روز تو پیش من نباشی میمیرم
من از گرمی اون نگاه تو نفس میگیرم
عزیزم عزیزم
دستامو بگیر میخوام که آروم بگیرم
اگه یه روز تو پیش من نباشی میمیرم
من از گرمی اون نگاه تو نفس میگیرم

Download New Music Gheysar Called Azizam

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد