دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

دانلود آهنگ ادی عطار بنام دوره گرد + متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید ادی عطار دوره گرد
دانلود آهنگ دوره گرد از ادی عطار

Download New Music Eddie Attar Called Doregard

::: کد آهنگ برای وبلاگ :::…

متن آهنگ دوره گرد از ادی عطار

 


     دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128



متن آهنگ ادی عطار بنام دوره گرد


♫♫♫


تو خیابون اگه دوره گردم
نیمخوام بدونه کسی که گریه کردم
تو جای پاتو رو دلم ندیدی
خوبه اینکه تو به آرزوت رسیدی
بارون نمیخوام بباره
آخه کسی که دیگه کسی رو دوست نداره
حالا هر چی دارم فقط این اتاقه
پر خاطراته پر اتفاقه
دل دل نکن اگه عاشقی برگرد
خوشبختی با تو از اینجا سفر کرد
تنگه دل من تنها
غم دوریت منو دیوونه تر کرد
کم کم همه چی از یاد تو میره
قلبم جدایی رو یاد نمیگیره
برگرد تو که میدونستی
یکی اینجاست که داره بی تو میمیره
♫♫♫

تکست آهنگ ادی عطار بنام دوره گرد

♫♫♫
تو خیابون اگه دوره گردم
نیمخوام بدونه کسی که گریه کردم
تو جای پاتو رو دلم ندیدی
خوبه اینکه تو به آرزوت رسیدی
وقتی که دلم میگیره
میبینم تو آینه یه جوون که پیره
تو خیلی ساده میگی سرنوشته
واسه من جهنم واسه تو بهشته
دل دل نکن اگه عاشقی برگرد
خوشبختی با تو از اینجا سفر کرد
تنگه دل من تنها
غم دوریت منو دیوونه تر کرد
کم کم همه چی از.یاد تو میره
قلبم جدایی رو یاد نمیگیره
برگرد تو که میدونستی
یکی اینجاست که داره بی تو میمیره

Download New Music Eddie Attar Called Doregard

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد