دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

کد اهنگ محسن یگانه به نام خیابونا+دانلود


 

کد اهنگ فوق العاده احساسی محسن یگانه به نام خیابونا

تنظیم : هومن نامداری , آهنگ : محسن یگانه , ترانه : علی ثابت قدم

میکس و مسترینگ : آرش پاکزاد , همراه متن اهنگ

این آهنگ به درخواست یکی از کاربران بر روی سایت قرار گرفت .

Yegane دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام خیابونا

کد اهنگ / دانلود /متن اهنگ/ پخش انلاین در ادامه مطلب


 


کد موزیک الما

دانلود آهنگ با کیفیت – ۳۲۰

Mohsen Yeganeh – Khiyaboona

دانلود آهنگ با کیفیت – ۱۲۸

Mohsen Yeganeh – Khiyaboona

متن آهنگ خیابونا :

.

از این خیابونا هر وقت رد میشم

دیوونه تر میشم بی حد واندازه

باور کن این روزا هر چی که میبینم

فکر منو داره یاد تو میندازه

از این خیابونا حیرون و سرگردون

هر روز رد میشم

فک می کنم کم کم دیونه بازی رو

دارم بلد میشم

………………………………..

انگار قدمام به این خیابونا

وقتی که تو نیستی بدجوری وابسته است

انقدر که با فکرت قدم زدم اینجا

حتی خیابونم از قدمام خسته است

………………………………..

تو این پیاده رو بین همین مردم

با اشتباه اما خیلی تو رو دیدم

این که چرا نیستی من این سوال و از

هرکس که میدیدم صد بار پرسیدم

وقتی حواس تو درگیر رفتن بود

بیهوده جنگیدم تو از همون اول

منو نمیخواستی من دیر فهمیدم

انگار قدمام به این خیابونا

وقتی که تو نیستی بدجوری وابسته است

انقدر که با فکرت قدم زدم اینجا

حتی خیابونم از قدمام خسته است

نظرات 2 + ارسال نظر

عالیییییییییییییی بود
من عاشق این اهنگممممم

این اهنگ خیلی قوی هست عاشقشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد