دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

کد اهنگ سیاوش قمصری به نام نشد+دانلود

 

دانلود اهنگ جدید و فوق العاده شنیدنی سیاوش قمصری به نام نشد

آهنگ و تنظیم : بابک مافی  ترانه : علیرضا پیروزی

میکس و مسترینگ : حامد برادران

دانلود و پخش آهنگ نشد از سیاوش قمصری

دانلود اهنگ /کد اهنگ/متن اهنگ/پخش انلاین در ادامه مطلب


 
کد موزیک الما

دانلود آهنگ با کیفیت – ۳۲۰

Siavash Ghamsari – Nashod

دانلود آهنگ با کیفیت – ۱۲۸

Siavash Ghamsari – Nashod

.

متن آهنگ نشد :

.

خواستم از داشتن تو خسته بشم

به کسی بجز تو وابسته بشم

هرچی دارم و ندارم مال تو

دیگه گریه نکنم برای تو

 …………………………………..

خواستم از دیدن تو دل بکنم

خودمو به بی خیالی بزنم

برم و رد بشم از تو راه تو

راهمو کج کنم از تو راه تو

اما نشـد

نشد از تو بگذرم دوست دارم

تا دلت بخواد دلم میخواد تورو

نفسم بند نفس هاته هنوز

گفته بودم برو اما تو نرو

…………………………………..

دنیا ، دنیای قشنگی نیست

رنگاش بی فکر تو ، رنگی نیست

نیستی مردن شده کارم

جز اشک هیچ کاری ندارم …

نظرات 1 + ارسال نظر
سمیرا 1393/06/11 ساعت 18:16 http://webvenus.ir

به خاطر داشته باش که وقتی چیزی را از دست دادی ، درس گرفتن از آن را از دست نده !

سلام به وبت سر زدم خوش حال میشم یه سری به وب منم بزنی حتما بیا منتظررررررما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد