دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

کد اهنگ ایمان غلامی به نام بهم میگن+دانلود

کد اهنگ/متن اهنگ/دانلود اهنگ/پخش انلاین در ادامه مطلب

 

 


کد موزیک الما


دانلود آهنگ با کیفیت 320
Download
دانلود آهنگ با کیفیت 128
Download 


متن آهنگ بهم میگن

 

بهم میگن تو نمیای                    میگن فراموشت کنم


میگن که این روزا باید                از عشق تو دل بکنم


من که نمیشه باروم                   آخ چطوری دلت اومد؟


دنیارو گشتم ولی باز                 صدایی از تو نیومد


یاد نگات داره دیوونم میکنه         بی انصاف


خاطره هات آتیش به جونم میزنه     بی انصاف


من که همه دنیاموزیر پات گذاشتم             جز دل خستم بخدا چیزی نداشتم ... چیزی نداشتم


بهم نگو دروغی بود اون همه دوست دارمات     بهم نگو فایده نداشت عمری که ریختم زیر پات


یاد نگات داره دیوونم میکنه بی انصاف          خاطره هات آتیش به جونم میزنه بی انصاف


من که همه دنیامو زیر پات گذاشتم               جز دل خستم بخدا چیزی نداشتم ... چیزی نداشتم

نظرات 1 + ارسال نظر
فرح 1395/05/10 ساعت 04:09

سلاااااااااااام خییییییییللللللیییییی عالی بود براتون آرزوی موفییت میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد