دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی به نام مهمون من باش+کد اهنگ

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مازیار فلاحی به نام مهمون من باش

ترانه سرا : یاحا کاشانی | آهنگساز : مازیار فلاحی

تنظیم : آرش صدا | میکس و مستر : آرش پاکزاد

دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی به نام مهمون من باش

 

 



——————————————————————————————————————-

   اهنگ 320  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320

———————————————————

——————————————————————————————————————-

   اهنگ 128  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128

—————————

متن آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مازیار فلاحی به نام مهمون من باش

بذار عود روشن کنم / شاید هوا عوض بشه

شاید آروم بگیرم / حس بکنم که وقتشه

مهمون من باشه / و تنهاییتو قسمت کن

می تونی چند دقیقه نگاه تو چشمام نکنی

حواست به من باشه هر کاری می خوام نکنی

یکمی حالم بده قلبم داره تند می زنه

بذار نورو کم کنم / اینجا زیادی روشنه

تکست آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مازیار فلاحی به نام مهمون من باش

یه چیزی می خوام بگم بدجوری دلشوره دارم

آخه تا کی می تونم حرفمو نگه دارم

اگه بگم دوست دارم قول میدی به کسی نگی

 می تونی که رازمو به هر کی می رسینگی

مهمون من باش

بذار عود روشن کنم / شاید هوا عوض بشه

شاید آروم بگیرم / حس بکنم که وقتشه

اما نه دلشوره دارم

مهمون من باش و تنهاییتو قسمت کن

——————————

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد