دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

کد اهنگ زمستون از علی عبدالمالکی

کد اهنگ علی عبدالمالکی به نام زمستون


دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام زمستون

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی علی عبدالمالکی به نام زمستون با بالا ترین کیفیت

ترانه : علیرضا مرتضی قلی ، آهنگ : علی عبدالمالکی ، تنظیم : معین راهبر
 

——————————————————————————————————————-

   اهنگ 320  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320

———————————————————

——————————————————————————————————————-

   اهنگ 128  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128

———

متن آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام زمستون :

تو نیستی و من از خودم بی خودم تو نیستی و بی تو دیونه شدم

همش با خودم از تو حرف میزنم تو نیستی به دیوار برف میزنم

هوایی شده باز دلم بی هوا حالم خنده داره واسه آدما

زمستونه و دستای من یخ زده تو نیستی و بدجور حالم بده

زمستونه و برف و بارونه و زمستونه و یه خیابونه و

زمستونه و غم فراونه و زمستونه و من یه دیونه و

زمستونه و هق هق شونه و یه شومینه و بغض این خونه و

زمستونه و قلب داغونه و زمستونه و اشک رو گونه و

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام زمستون

♫♫♫♫♫♫

تو نیستی و روزام و گم می کنم

قدم می زنم ، راهم و گم می کنم

تو نیستی و این شهر زندونمه

هنوز شال تو گرمی شونمه

نمی خوام کسی از غمت کم کنه

نمی خوام کسی جز تو درکم کنه

تو نیستی ، هوات و نفس.می کشم

از این زندگی بی تو دست می کشم

زمستونه و برف و بارونه و زمستونه و یه خیابونه و

زمستونه و غم فراونه و زمستونه و من یه دیونه و

زمستونه و هق هق شونه ها یه شومینه و بغض این خونه و

زمستونه و قلب داغونه و زمستونه و اشک رو گونه و

زمستونه و برف و بارونه و زمستونه و یه خیابونه و

زمستونه و غم فراونه و زمستونه و من یه دیونه و

زمستونه و هق هق شونه ها یه شومینه و بغض این خونه و

زمستونه و قلب داغونه و زمستونه و اشک رو گونه و

—————

نظرات 5 + ارسال نظر
پیمان 1394/11/29 ساعت 18:21

مرسی

سلام
خیلی خوبه که به خاطر هوادارا آهنگ خواننده مورد علاقه شونو میذارید
الان من کد زمستون عبدالمالکی رو گذاشتم ولی رو وبلاگم نمی خونه لطفا کمک کنید

سلااااااام
عالی بووووووووووووووووووود مررررررررررررررررررررررسی!!!!

هستی 1392/11/29 ساعت 15:16

دو روزه دنبال این کد میگردم
واقعا ممنون

سلام
خوب هستی؟
خسته نباشی
داداش اگه میشه به وبم سربزن آهنگمو دانلودکن و کدش رو برام بساز
هزینه ش هرچقدرباشه قبول میکنم
ممنون
منتظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد