دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

کد آهنگ بنیامین بهادری به نام محدودیت + دانلود آهنگ

کد آهنگ محدودیت بنیامین بهادری
دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری محدودیت
Download New Music Benyamin Bahadori Called Mahdoodiat

دانلود آهنگ بنیامین بهادری به نام محدودیت


 

——————————————————————————————————————-

   اهنگ 320  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320

———————————————————

——————————————————————————————————————-

   اهنگ 128  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128

————————

نظرات 4 + ارسال نظر
محمدحسین 1393/08/19 ساعت 20:34

::

بیتاجوون 1393/07/04 ساعت 10:40

عالیه

سلام دوست من ممنون که جواب نظرم رو دادید

من 21 شهریور تولدم هست و متاسفانه خونه نیستم که کد آهنگ رو بسازم

و متاسفانه شره خودم نیستم


میشه خواهش کنم تا ظهر بیستم کد آهنگ میلاد از معین رو برام بسازید

و به وبلاگم ارسال کنید؟

قول میدم به محض اینکه برگردم جبران کنم و وبلاگم رو که روزی 3000 بازدیدکننده

داره بیام و پستی برای شما قرار بدم و دوستان رو به سایت شما دعوت کنم

خواهش میکنم یه برادری در حقم کنید و این کار رو کنید. قبلا هم جوابم رو داده

بودید و ممنونتونم...

متاسفانه چون کافی نت ها اسپیکر ندارن نمیتونم متوجه شم کد آهنگ درست

طراحی شده یا نه و به خاطر همین هست که زحمتش رو به شما دادم

نام آهنگ : میلاد

خواننده معین...

قسمتی از شعر:

برای روز میلاد تن من

نمیخواد پیرهنی از گل بپوشی

سارا 1393/06/19 ساعت 10:02

سایتتون حرف ندارهههههههههههههههههههههههههه....
امیدوارم همیشه همینجورفعال باشین وپایدار...
موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد