دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

دانلود مداحی سید مجید بنی فاطمه

کد آهنگ مداحی سید مجید بنی فاطمه به نام عمه تو هم بیا و ببین ، افتاده عمو جون رو زمین
دانلود مداحی سید مجید بنی فاطمه به نام عمه تو هم بیا و ببین ، افتاده عمو جون رو زمین
Download New Music seied majid bani fatemeh maddahi
::: ویژه ی محرم :::…

cover2 دانلود مداحی حاج محمود کریمی


 


   اهنگ 128  دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128

————————

نظرات 10 + ارسال نظر
حسین 1395/07/14 ساعت 12:40

سلام.خسته نباشیدسایتتتون عالیه.این نوحه پلی نمیشه چرا؟

فاطمه 1393/08/07 ساعت 15:43

من که اینجا کد نوحه روز اخر رو نمیبینم:
اصلا دیگه مهم نیست برام بذاری یا نه.
ممنون از اینکه زحمت کشیدی جواب کامنتمو دادین.
ادم های مسئولیت پذیر و خوش قول توی این زمونه کم پیدا میشه.
مثل شما رو زیاد دیدم.
راحت باش.
بی خیال.

ای بابا برو قسمت دانلود مداحی بنی فاطمه اونجا میبینیییییییییییییی من به وظیفم عمل کردم این کم لطفی شماست تاریخ رو هم نگا کن ببین کی برات درست کردم

فاطمه 1393/08/06 ساعت 18:15

سلام.
ممنون که به کامنتم جواب دادین.
این کد نوحه روز اخر بنی فاطمه است.
http://s5.picofile.com/file/8148323700/NOHERO_2.mp3.html
من یه فایلی از گلچینهای مداحی های بنی فاطمه رو از این ادرس دانلود کردم.
http://www.downloadha.com/1391/08/%DA%AF%D9%84%DA%86%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D8%AC%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%DB%8C-%D9%81%D8%A7%D8%B7%D9%85%D9%87/
همه نوحه ها و مداحی هاش واقعا عالیه و قشنگه.
میشه برای همشون کد بسازید.
اگه بخواین کدشونو بهتون میدم.
یه خواهش دیگه هم داشتم.
میشه کد سخنرانی از اقای انصاریان که درباره محرم را هم بذارید.
ببخشید اگه توی کامنته قبلی یه کم بد حرف زدم.
اخه خیلی وقت بود دنبال این کد بودم.
توی هر سایتی هم که می رفتم هیچ کدوم از نوحه ها و مداحی ها شون خوب نبود یا اینکه اصلا به وبلاگ جواب نمیداد.
به هر حال ممنون از اینکه به کامنتم جواب دادین.

اهنگ اولیتو گذاشتم

فاطمه 1393/08/05 ساعت 21:21

سلام.
میشه کد نوحه روز اخر بنی فاطمه سال 91 رو برام بذارید که بتونم برای وبلاگ بلاگفام استفاده کنم.
این نوحه واقعا قشنگه.
برا ی وبلاگم میخوام میشه برام بذارید.
شما چرا توی سایتتون به نظرات اهیمت نمیدین.
اگه نمی ذارید کلا سایتتونو تعطیل کنید.
من توی هر سایتی رفتم که بتونم کد این نوحه رو بسازم نشد که نشد.
ای کاش خودم بلد بودم کد بسازم.
تو رو خدا کدشو برام بذارید.
ممنون میشم.
هر روز میام سر میزنم.
تو رو خدا بذارید.

لینک اهنگ رو بگو برات بسازم

فاطمه 1393/08/05 ساعت 21:16

سلام.
میشه کد نوحه روز اخر بنی فاطمه سال 91 رو برام بذارید که بتونم برای وبلاگ بلاگفام استفاده کنم.
این نوحه واقعا قشنگه.
برا ی وبلاگم میخوام میشه برام بذارید.
شما چرا توی سایتتون به نظرات اهیمت نمیدین.
اگه نمی ذارید کلا سایتتونو تعطیل کنید.
من توی هر سایتی رفتم که بتونم کد این نوحه رو بسازم نشد که نشد.
ای کاش خودم بلد بودم کد بسازم.
تو رو خدا کدشو برام بذارید.
ممنون میشم.
هر روز میام سر میزنم.
تو رو خدا بذارید.

نغمه 1393/08/03 ساعت 11:52

سلام
سایت خیلی خوبی دارید.
میشه کد مداحی شب فراق بنی فاطمه را بذارید برای بلاگفا.
اگه میشه مداحیهای بیشترو قشنگتری از بنی فاطمه بذارید.
بنی فاطمه واقعا فوق العاده است.

زیبا بود ممنون از وب زیبا تون

وری گـــــــود
اگه میشه تعداد اهنگای مداحی رو بیشتر کنین
ممنون میشم
مرسی

با سلام خدمت دوستان وبلاگ نویسم من جاوید مدیر انجمن معلولین با کمک دوستان هم نوع خودم این سایت رو راه اندازی کردیم تا محیط برای معرفی اجتماع معلولین به جامعه باشه لطفا با ثبت نام و لینک کردن ما در وبلاگ خودتان ما را در این راه همراهی فرماید با تشکر جاوید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد