دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن به نام بعد من

دانلود آهنگ ساسی مانکن بعد من
دانلود آهنگ بعد من ساسی مانکن

Download New Music Sasy Mankan Called Bade Man

::: کد آهنگ برای وبلاگ :::…

دانلود آهنگ ساسی مانکن به نام بعد من

متن آهنگ بعد من ساسی مانکن

 


     دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128



متن آهنگ بعد تو ساسی مانکن
تو بازم که داری قلب منو میکشنی دوباره دست تو دست باش قدم میزنی
یادته میگفتی همیشه میمونی با من نه نه نه
تو همه ی اشکای تنهاییمو میبینی اما باز میخندی میگی چیزی نیست
یکی به جات اومد اینو میدونی یا نه نه نه نه
بعد من هر کی اومد بهش بگو که بدجوری دلش شکستش بگو اینن نبود حقش
بگو بی خداحافظی رفتش بگو همه تلاششو کردش
بعد من خوشحالی یا نه
دل هیشکی واست نمیسوزه بساز با عشقای دو روزه
کارات یادم نرفته هنوز که هنوزه
تکست آهنگ بعد تو ساسی مانکن
تو میخندیدی به گریه های بی وقفم حالا دلتنگ شدی میخوای برگردم
اگه اونو ندیدی درگیر اونه قلبم نه نه نه
حالا با کی هستی مهم نیست واسم هر چی با تو خواستم با اون میسازم
بازم عاشق شدم فکرشو نمیکردم نه نه نه
بعد من هر کی اومد بهش بگو که بدجوری دلش شکستش بگو این نبود حقش
بگو بی خداحافظی رفتش بگو همه تلاششو کردش
بعد من خوشحالی یا نه
دل هیشکی واست نمیسوزه بساز با عشقای دو روزه
کارات یادم نرفته هنوز که هنوزه

**


New Lyric Music Sasy Mankan Called Bade Man

نظرات 7 + ارسال نظر
faezeh 1394/02/07 ساعت 17:23

عالییییییییییییی بود مثل همیشه عالی بووووود

negin 1393/12/26 ساعت 07:53 http://negin0079.bloat.com

سلام میشه اهنگ دیگه نیستم ساسی رو هم بذاارید واهنگ طبق معمول آرمین ممنوووووون میشم
اااازتووووون

هستن تو ارشیو فقط اسم خواننده رو سرچ کن

تارا 1393/12/23 ساعت 11:13

sama 1393/10/24 ساعت 21:52 http://amarade.blogfa.com

ساسی عاشقتم

hn-sp 1393/10/13 ساعت 16:19 http://www.hnsp-tokhs.blogfa.com

سلام خسته نباشید.میشه آلبوم love?no tnxاز ساسی مانکن رو بذارید؟
خیلی بهش احتیاج دارم مخصوصا آهنگ بیمار زمینی
مرسی

159 1393/09/12 ساعت 15:46

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد