دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید امیر عظیمی بی تفاوت

کد آهنگ جدید امیر عظیمی بی تفاوت
دانلود آهنگ بی تفاوت امیر عظیمی

Download New Music Amir Azimi Called Bi tafavot

::: کد آهنگ برای وبلاگ :::…

متن آهنگ بی تفاوت امیر عظیمی

 


     دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128



متن آهنگ جدید امیر عظیمی بی تفاوت
میخوای من بی تفاوتشم نباشم پیشت هر جایی هنوز داغه تنت انگار نمیفهمی که تنهایی
میگی احساسه ما با هم یه دنیا فاصله داره یه پایه عشق میلنگه یه جایی جات میذاره
میخوای من بی تفاوتشم نپرسم تا کجا میری میگی حس بدی داری به این عشقایه تحمیلی
میفهمم که تو این روزا دلت از جنس سنگ میشه تو میدونی دمه رفتن دلم بدجوری تنگ میشه
تکست آهنگ بی تفاوت امیر عظیمی
سر حرفت نمیمونی همین روزاست که برگردی همین روزایه تلخی که تو با تنهایی سر کردی
یه چند روزی تو تنهایی از این دنیا دوری کن دوباره پیش من برگرد یه وقتا صبوری کن
میخوای من بی تفاوتشم نپرسم تا کجا میری میگی حس بدی داری به این عشقایه تحمیلی
میفهمم که تو این روزا دلت از جنس سنگ میشه تو میدونی دمه رفتن دلم بدجوری تنگ میشه
میخوای من بی تفاوتشم نباشم پیشت هر جایی
هنوز داغه تنت انگار نمیفهمی که تنهایی
میگی احساسه ما با هم یه دنیا فاصله داره
یه پایه عشق میلنگه یه جایی جات میذاره
میخوای من بی تفاوتشم نپرسم تا کجا میری
میگی حس بدی داری به این عشقایه تحمیلی
میفهمم که تو این روزا دلت از جنس سنگ میشه
تو میدونی دمه رفتن دلم بدجوری تنگ میشه

**



New Lyric Music Amir Azimi Called Bi tafavot

نظرات 1 + ارسال نظر
بهروز 1393/12/12 ساعت 19:11

خیلی خیلی خیلی عالی هست ممنون یه دنیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد