دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

کد آهنگ احمد سعیدی به نام خوش خیال

دانلود آهنگ احمد سعیدی خوش خیال
دانلود آهنگ خوش خیال احمد سعیدی

Download New Music Ahmad Saeedi Called Khosh Khial

::: کد آهنگ برای وبلاگ :::…

متن آهنگ خوش خیال احمد سعیدی

 


     دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128



متن آهنگ خوش خیال احمد سعیدی

تو که تو خاطره منی گذشتمو دوس دارم
هر روز درگیرم ولی عاشق این تکرارم
بارون که میزنه هنوز تو کوچه ها راه میرم
حس میکنم نزدیکمی واسه تو چتر میگیرم
هنوز همون دیوونمو فرقی نکرده حالم
حس میکنم ماله منی ببین چه خوش خیالم
هنوز همون دیوونمو فرقی نکرده حالم
حس میکنم ماله منی ببین چه خوش خیالم

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

آهنگ جدید احمد سعیدی بنام خوش خیال

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

تمومه لجظه هامو با خیالت عاشقی کردم
کناره تو تو این خونه با عکسات زندگی کردم
همیشه سهم من بودی همیشه عاشقت بودم
نشد حتی تو این روزا بری یک لحظه از یادم
هنوز همون دیوونموفرقی نکرده حالم
حس میکنم ماله منی ببین چه خوش خیالم


Download New Music Ahmad Saeedi Called Khosh Khial

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد