دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

کد آهنگ برای وبلاگ | متن آهنگ

کد آهنگ مازیار فلاحی به نام عاشقت هستم

دانلود آهنگ مازیار فلاحی عاشقت هستم
دانلود آهنگ عاشقت هستم مازیار فلاحی

Download New Music Mazyar Fallahi Called Asheghet Hastam

::: کد آهنگ برای وبلاگ :::…

متن آهنگ عاشقت هستم مازیار فلاحی

 


     دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128



متن آهنگ عاشقت هستم مازیار فلاحی


اگه از من بپرسی که چرا عاشقت هستم
کافیه فقط یه لحظه دست بذاری توی دستم
تا بریم به لحظه هایی که فدات شه دله خستم
تا بدونی تو کدوم خاطره من بی تو شکستم
قلب من جنون میگیره وقتی که تو نیستی پیشم
واسه من حرفی نداری وقتی روبه روت میشینم
واسه من نبض حیاتی مثه خونی توی رگ هام
به منه عاشق نگاه کن میبینی بی تو چه تنهام

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

تکست آهنگ جدید مازیار فلاحی بنام عاشقت هستم

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

بغض من بسته گلومو دله من تاقت نداره
تو میخوای ازم جداشی وقتشه چشام بباره
شاید این بغض شکسته منو یاده تو بیاره
تا بگم عاشقت هستم بمونی پیشم دوباره
بمونی پیشم دوباره بمونی پیشم دوباره


Download New Music Mazyar Fallahi Called Asheghet Hastam

نظرات 2 + ارسال نظر

وااااااای
اینجا همچی عالـــــــــــــــــــــی

شهریار 1394/04/20 ساعت 13:56

عالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــِ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد